«کلینت ایستوود» در پی غرامت میلیون دلاری

«کلینت ایستوود» بازیگر آمریکایی برنده اسکار از چند کمپانی برای استفاده غیرقانونی نام او برای تبلیغات محصولاتشان شکایت کرد.

«کلینت ایستوود» در پی غرامت میلیون دلاری

به گزارش سرنا به نقل از نیویورک تایمز، این بازیگر ۹۰ ساله با طرح دو شکایت در دادگاه فدرال لس آنجلس مدعی شد چند کمپانی تولیدکننده محصولات روغن شاهدانه به دروغ اعلام کرده اند که وی از این محصولات استفاده می‌کند.

شکایت ایستوود درباره مقاله‌ای است که در اینترنت به نقل از او منتشر شده که در آن از استفاده از محصولات CBD(روغن شاهدانه) حمایت کرده، همچنین نتیجه جستجوهای اینترنتی این محصولات نیز به نوعی دستکاری شده که گویی این ستاره کهنه کار هالیوود پشتیبان این نوع محصولات است.

ایستوود با رد این شایعات با شکایت خود خواستار دریافت میلیونها دلار غرامت برای استفاده دروغین ار نام او برای تبلیغ محصولات تجاری شده است.

«ایستوود» که ار مهمترین چهره های سینمای امریکا و جهان هم در عرصه بازیگری و هم کارگردانی است، در سال ۲۰۰۴ فیلم «عزیز میلیون دلاری» را ساخت و این فیلم در نهایت موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر نقش اصلی زن (هیلاری سوانک) و بازیگر نقش مکمل مرد (مورگان فریمن) شد.

این بازیگر و کارگردان آمریکایی در سال ۱۹۹۲ نیز با ساخت فیلم «نابخشوده» که وسترنی متفاوت بود چهار جایزه مهم اسکار شامل جایزه بهترین فیلم، کارگردانی و اسکار نقش مکمل مرد را و همچنین جایزه گلدن گلوب را برای بهترین کارگردانی کسب کرد.

از دیگر ساخته‌های «ایستوود» ۸۷ساله می‌توان به «رودخانه مرموز»، «دارشان بزن»، «یاقی، خوزیس والز»، «فرار از آلکاتراز»، «فایرفاکس»، «در خط مقدم»، «پرچم‌های پدران ما» و «نامه‌هایی از ایوجیما» اشاره کرد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۵۸۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت