ماجرای بانمک کتک خوردن بهزاد فراهانی از همسرش

سرنا_بهزاد فراهانی، در برنامه «دورهمی» ماجرای متقلب بودنش را در بازی شطرنج و کتکی که از همسرش خورده بود، تعریف کرد.

ماجرای بانمک کتک خوردن بهزاد فراهانی از همسرش

برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری شب گذشته (جمعه ۳مرداد) میزبان بهزاد فراهانی، بازیگر عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون بود. این بازیگر درباره ماجرای تقلب در بازی شطرنج و کتک خوردن از همسرش صحبت کرد.

در بخشی از این برنامه این بازیگر درباره احترام بیش از اندازه به همسرش صحبت کرد و ادعا کرد تنها مرد در ایران زمین است که از همسرش کتک خورده است.

او درباره این موضوع گفت: « من به شدت برای همسرم احترام قائلم و می‌توانم بگویم تنها مردی در ایران زمینم که از همسرش کتک خورده است. ماجرای این موضوع‌ هم باز می‌گردد به سال‌های قبل زمانی که بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند. در آن زمان بسته‌های پستی از یک کشور دیگر برای ما ارسال می‌شد که حاوی یک مقدار وسیله برای تمام افراد خانواده بود و ما هنگام باز کردن آن هدایا دور یکدیگر جمع می‌شدیم. یکبار فصل امتحان بچه‌ها بود و همسرم به من گفت که نگذارم بچه‌ها متوجه موضوعی شوند، تا درسشان تمام شود. اما بچه‌ها متوجه آن بسته پستی شدند و از من خواستند تا آن را باز کنم من هم قبول کردم

او در ادامه گفت: « پس از آنکه بسته را باز کردیم، همسرم از آشپزخانه بیرون آمد، در حالی که بسیار عصبانی بود، با حالت خشم با دستش یک ضربه به پشت من زد. از آنجایی که همسر من بسیار لاغر است و این ضربه بسیار محکم بود، دست خودش درد گرفت و شروع به گریه کرد. در واقع هم کتک خوردم هم عذرخواهی کردم. »

در بخش دیگری مهران مدیری با تداعی خاطرات همبازی شدن با بهزاد فراهانی در ورزش شطرنج گفت: «ایشان یک مهارت خاص و عجیبی دارند، به این صورت که می‌توانند در عین اینکه سرباز را حرکت می‌دهند اسبشان را هم حرکت می‌دادند. اصلاً هم اهل تقلب نبودند.»

فراهانی در پاسخ به این موضوع گفت: «آن پیاده‌ای که من تکانش می‌دادم اسب هم تکان می‌خورد، خر بود. شما هم فکر نکنید که آقای مدیری الکی به این جایگاه رسیده است. او بسیار مستعد و باهوش است و می‌داند کجا چه کاری انجام دهد.»

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۵۸۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت