فروش ۱.۳ میلیون نسخه‌ای کتاب برادرزاده ترامپ

فروش کتاب افشاگرانه «مری ترامپ» درباره عمویش «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات ‌متحده در هفته نخست انتشارش در تمامی اشکال به بیش از ۱.۳ میلیون نسخه رسید.

فروش ۱.۳ میلیون نسخه‌ای کتاب برادرزاده ترامپ

به گزارش سرنا به نقل از بیزینس اینسایدر، کتاب «بیش از اندازه و همیشه ناکافی: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را به وجود آورد» نوشته «مری ترامپ» درباره خانواده ترامپ، شخصیت دونالد ترامپ و چگونگی تبدیل شدن او به فردی است که امروز سلامت و امنیت اقتصادی و اجتماعی دنیا را تهدید می‌کند.

«مری ترامپ» در این کتاب ادعاهای شوکه‌کننده‌ای مطرح کرده که از جمله آن‌ها به تقلب «دونالد ترامپ» در آزمون‌های ورودی دانشگاه با فرستادن شخص دیگری به جای خودش برای شرکت در آزمون‌ها می‌توان اشاره کرد.

با وجود تقاضا و استقبال چشمگیر از این کتاب، شمار نسخه‌های این کتاب افزایش خواهد یافت و به این ترتیب مجموع کل نسخه‌های جلد سخت چاپ شده این کتاب به ۱.۳۵ میلیون خواهد رسید.

به گزارش «لس آنجلس تایمز»، فروش روز نخست این کتاب برای انتشارات «سایمون و شوستر» یک رکورد جدید را به ثبت رسانده است.

به نظر می‌رسد فروش این کتاب جلد سخت به نسبت فروش «ترامپ: هنر معامله» محبوب‌ترین کتاب جلد سخت «دونالد ترامپ» نیز موفق‌تر بوده است.

«دونالد ترامپ» ادعا کرده بود که کتاب «ترامپ: هنر معامله» پرفروش‌ترین کتاب حوزه تجارت در تمام دوره‌های تاریخ است.

به گزارش «سی بی اس نیوز» و به نقل از یک منبع آگاه از آمار فروش کتاب «ترامپ: هنر معامله»، فروش این کتاب که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده تا سال ۲۰۱۶ به ۱.۱ میلیون نسخه رسیده است.

فروش بالای کتاب‌های افشاگرانه‌ درباره دولت ترامپ در هفته نخست انتشار اتفاق جدیدی نیست.

۷۸۰ هزار نسخه از کتاب «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» نوشته «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده در هفته نخست انتشارش به فروش رفت.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۵۸۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت