به مهندس جهرمی "خسته نباشید" می‌گویم/ به خاطر فشار اقتصادی، حال دل مردم خوب نیست/ از رئیس جمهور می‌خواهم بیشتر به فکر مردم باشد

بازیگر و کارگردان تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: در این روزهای کرونایی درگیر پیش تولید سریال جدیدم هستم.

به مهندس جهرمی "خسته نباشید" می‌گویم/ به خاطر فشار اقتصادی، حال دل مردم خوب نیست/ از رئیس جمهور می‌خواهم بیشتر به فکر مردم باشد

علیرضا مسعودی در گفت‌وگو با برنامه سرنا به پرکاری‌اش در سال جدید اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه چون نیت خوشحال کردن مردم و جامعه را داشته‌ایم، تولیدات به سرعت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید، تا یک ماه آینده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تولید سریال نوروز رنگی را شروع خواهیم کرد. تاکنون شهرام قائدی، جواد خواجوی، داریوش سلیمی، جمشید حسینی و محمد اسلامی برای بازی در این سریال قرارداد بسته‌اند.

مسعودی ادامه داد: متأسفانه در این سال‌ها صمیمیت و روابط گرمی که در جامعه بود را از دست دادیم، به نحوی که تقریبا ۳۰سال پیش، همسایه‌ها از خواهر و برادر به افراد نزدیک‌تر بودند و تجملات در جامعه کمتر بود.

بازیگر و کارگردان سریال آخر خط عنوان کرد: مثلا در سریال آخر خط، هیچ‌گاه سفره رنگی در قاب دوربین استفاده نکردم چراکه دغدغه‌ام این است که بیینده هوس غذای لذیذی را نکند که در توانش نیست.

وی اضافه کرد: سکوی پرتاپ و دیده‌شدن علی صبوری در سال ۹۷ و در برنامه خندوانه رخ داد و بعد از آن در اینستاگرام بیشتر دیده شد.

علی مشهدی درخصوص علی صبوری تاکید کرد: علی صبوری با استعداد و آینده‌دار است و معتقدم علی را خدا دوست دارد.

وی همچنین به کنایه نسبت به سرعت پایین اینترنت اشاره کرد و گفت: بابت پهنای باند و سرعت بالای اینترنت به مهندس آذری جهرمی خسته نباشید، می‌گویم.

مسعودی مطرح کرد: بزرگترین آرزویم برای مردم در این روزها، سلامتی است.

وی در پایان افزود: همچنین از رئیس جمهور و دولتمردان می‌خواهم که بیشتر به فکر حال مردم باشند چراکه این روزها به خاطر فشار اقتصادی، حال دل مردم خوب نیست. لذا از مسئولین می‌خواهم که به هر نحوی، بخشی از مشکلات را کنترل کنند.

ویدئوی این گفت‌وگو را اینجا ببینید:

نسخه باکیفیت گفت و گو با علیرضا مسعودی را می توانید در یوتیوپ ببینید.
کد مطلب: ۱۵۹۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت