تمجید ستاره جوان بالیوودی از کارگردان ایرانی| مجیدی به من درس زندگی داد

سرنا_ستاره جوان بالیوودی که نخستین بار با فیلم سینمایی «فراتر از ابرها» به کارگردانی مجید مجیدی سینما و بازیگری را تجربه کرد، با یک سریال تازه در اختتامیه جشنواره تورنتو روی پرده می‌رود.

تمجید ستاره جوان بالیوودی از کارگردان ایرانی| مجیدی به من درس زندگی داد

«ایشان خاطر» یکی از بازیگران سریال شش قسمتی «پسر مناسب» به کارگردانی میرا نایر محصول شبکه بی‌بی‌سی است. برنامه‌ریزان جشنواره فیلم تورنتو اعلام کردند دو قسمت اول این سریال که در مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره تورنتو به نمایش درمی‌آید. خاطر در «پسر مناسب» یکی از نقش‌های اصلی را کنار تابو، ستاره سرشناس و ۵۰ ساله بالیوودی ایفا کرده است.

خاطر ۲۴ ساله همکاری کردن با فیلمساز نامزد اسکار ایران را در پروژه «فراتر از ابرها» یک آغاز رویایی برای حضور در سینما دانست و به خلیج تایمز گفت: «آن نخستین فیلم من در مقام یک بازیگر حرفه‌ای بود و از اینکه توانستم در فیلم اولم با مجیدی کار کنم، شگفت زده شده بودم. آن پروژه بهترین تجربه زندگی‌ام بود و راهنمایی‌های مجیدی تأثیری عمیق و ماندگار بر من گذاشت؛ از هنر داستان‌گویی تا شیوه کارگردانی.»

این بازیگر جوان که خانواده‌ای کاملا سینمایی هم دارد، با «فراتر از ابرها» چهار جایزه از جمله در جوایز اسکرین و مراسم فیلم فر هند گرفت (دو جایزه مشترک با فیلم «ضربان قلب») تا خاطره همکاری با مجیدی بیش از پیش برایش شیرین و ماندگار شود. خاطر در این باره هم گفت: «من درس‌هایی بسیار ارزشمند از فیلمساز ایرانی آموختم. مجیدی به من یاد داد چگونه روی چیزهای خوب متمرکز شوم و ذهنم را درگیر کارهای بیهوده نکنم.»

تازه‌ترین تجربه بازی خاطر سریال «پسر مناسب» است که به کارگردانی نایر ۶۲ ساله برای بی‌بی‌سی ساخته شده و یک قسمت آن روی آنتن رفته است. ضمن اینکه قرار است قسمت دوم هم فردا از بی‌بی‌سی وان پخش شود. داستان در هند سال ۱۹۵۱ می‌گذرد و درباره یک دختر دانشجو است که سه مرد در پی ربودن قلب او هستند. در این میان عشقی ممنوع میان یک پسر جوان و زنی بزرگسال درمی‌گیرد و... «پسر مناسب» بر اساس رمانی به همین نام نوشته ویکرام ست ساخته شده است.

منبع: همشهری‌آنلاین

کد مطلب: ۱۵۹۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت