حدیث فولادوند از دلیل کم‌کاری خود پرده برداشت

سرنا_حدیث فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اصلاً در این شرایط کرونا کار نمی‌کنم و آخرین کارم مربوط به ۲ سال پیش است. این روزها ترجیح می‌دهم در خانه بمانم.

حدیث فولادوند از دلیل کم‌کاری خود پرده برداشت

حدیث فولادوند می‌گوید: اصلاً در این شرایط کرونا کار نمی کنم. آخرین کارم مربوط به ۲ سال پیش است که فیلمی به نام «مهریه» با رضا داوود نژاد کار کردم.

این بازیگر درباره دلیل کم کاری اش توضیح داد: بیماری ای داشتم و مجبور شدم جراحی کنم. به همین دلیل مدتی کار نکردم و بعد این جریان کرونا پیش آمد.

فولادوند درباره تجربه کار تئاتر خود افزود: سه سال پیش تجربه تئاتر داشتم و واقعا عالی بود.

فولادوند در پاسخ به این پرسش که تا حالا فکر کرده ای که اگر پنج بچه داشتی با آنها چه کار می کردی، بیان کرد: من یک فرزند را هم فکر نمی کنم بتوانم. فکر می کنم زمان قدیم سبک زندگی خیلی با الان فرق داشت. انگار همه چیز آسان تر بود. الان سخت شده است و الان داشتن یک یا دو بچه هم مسئولیتش زیادتر شده است. وقتی بچه بودیم اینقدر در کوچه و خیابان بازی می کردیم که مادرم به زور ما را به خانه می آورد ولی در این شرایط اصلا اینطور نیست. البته قبل از کرونا و در گذشته هم کمتر بچه ای دیدم در کوچه بیاید. همه بچه ها پای تبلت و گوشی مادر و پدرشان هستند. اگر از فضای مجازی دور نگاه داشته شوند هم دائم پای تلویزیون هستند. زمان ما فقط ساعت ۵ کارتون می داد. یک پرده قرمز و نهایتا یک کارتون می دیدیم. الان متاسفانه یا خوشبختانه از صبح تا شب تلویزیون کارتون پخش می کند.

منبع: فارس

کد مطلب: ۱۶۰۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت