مراسم خاکسپاری ماه‌چهره خلیلی سه‌شنبه برگزار می‌شود

سرنا_پیکر ماه‌چهره خلیلی بازیگر فقید سینما و تلویزیون، سه‌شنبه در لندن به خاک سپرده می‌شود.

مراسم خاکسپاری ماه‌چهره خلیلی سه‌شنبه برگزار می‌شود

نعیمه نظام دوست در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی، درباره مکان و زمان خاکسپاری پیکر ماه چهره خلیلی گفت: مراسم خاکسپاری ماه چهره خلیلی، روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد. هنوز پسر پنج ساله‌اش از درگذشت او اطلاع ندارد.

وی درباره ارتباط دوستانه خود با این هنرمند فقید اظهار کرد: من اولین کسی بودم که متوجه بیماری او شدم؛ او این موضوع را با من در میان گذاشت و گفت دوست ندارد، کسی خبردار شود. من هم امانت‌دار دوستم بودم و این موضوع را به کسی نگفتم. در این ۱۰ ماه پیگیر حالش بودم؛ اما خودم هم حال خوبی نداشتم. همیشه از خدا می‌خواستم که سلامتی‌اش را به دست آورد و اتفاق خوبی برای او رخ بدهد.

نظام دوست عنوان کرد: ماه‌چهره قرار بود در ایران جراحی شود؛ اما به خاطر خانواده اش به لندن رفت تا دیداری با آن‌ها داشته باشد. بعد هم که درگیر کرونا شدیم و مراحل شیمی درمانی را در آنجا سپری کرد. ماه‌چهره خلیلی سرطان لوزالمعده داشت؛ یکی از بدترین سرطان‌هایی که در دنیا وجود دارد.

او در پایان درباره ویژگی اخلاقی ماه چهره خلیلی گفت: ماه چهره خیلی ایرانی بود و عرق ملی داشت. اگر به خودش بود، الان ایران بود؛ اما شرایط کرونا و زندگی باعث شد که دیدارمان به قیامت بیفتد. مهربان و آدم حسابی بود. من هیچ وقت ندیدم پشت سر کسی صحبت کند، همه را دوست داشت و به همه انرژی می‌داد.

کد مطلب: ۱۶۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت