"زیرخاکی۲" ساخته می‌شود

سرنا_مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم از تلاش برای ساخت فصل دوم سریال "زیرخاکی"، سریال "جنگل سرخ" و روایت حماسه‌های مردم غرب کشور و شهدای مدافع حرم خبر داد.

"زیرخاکی۲" ساخته می‌شود

مجید اکبرشاهی درباره رویکرد تولیدات در این گروه با بیان اینکه تولیدات ارزشمند نمایشی در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی همواره مورد توجه بوده است، گفت: در کنار تولید آثار نمایشی با موضوعات متنوع در حال رصد و دریافت ایده‌هایی با محوریت وقایع انقلاب و دفاع مقدسیم که در این بین تولید مجموعه تلویزیونی "جنگل سرخ" که به حماسه عظیم مردم شمال کشور در جنگل‌های مازندران و در مبارزه با کمونیست‌ها و منافقین موسوم به جبهه سوم می‌پردازد، مراحل بازنویسی و پیش تولید را طی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه دیگری با موضوع همبستگی مردم کرد ایران و عراق و رشادت‌های آن‌ها در دفاع از انقلاب و کشور، مراحل طراحی و نگارش را می‌گذراند. در مسیر پیش روی تولید، توجه ویژه‌ای به ایثار غیورمردان غرب کشور بویژه مردم استان ایلام شده که در حال تحقیق و دریافت طرح‌ها و ایده‌های مناسبیم تا در اولین فرصت قصه جوانمردی و مقاومت مردم استان ایلام را که تاکنون کمتر به نقش مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس پرداخته شده و گمنام‌اند به قاب تصویر بکشیم.

وی در خاتمه تأکید کرد: تلاش می‌کنیم بر اساس رویکرد گروه فیلم و سریال، آثار مهم این حوزه از جمله "قاصدک" با موضوع شهدای مدافع حرم و "همدل" با محوریت جهاد مردمی در مقابله با کرونا را برای تولید آماده کنیم و تولیداتی با موضوع تروریسم منطقه‌ای (خانه امن) را به سرانجام برسانیم همچنین در تلاشیم تا "دعوت نحس" با محوریت مفاهیم دینی، "به توان بی‌نهایت" با محوریت ایجاد انگیزه برای تکیه بر توانمندی‌ها و "نیکان" با موضوع مافیای دارو و خودباوری و همچنین فصل دوم سریال "زیرخاکی" که فصل اول آن را مخاطبان دیده‌اند را به مرحله تولید برسانیم.

منبع: تسنیم

کد مطلب: ۱۷۳۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت