بانک صادرات ایران زنگ هشدار کرونا را زد

​«جشنواره مجازی زنگ هشدار کرونا» با حمایت بانک صادرات ایران در راستای آگاهی بخشی و توانمندسازی دانش‌آموزان هفت تا ١٨ سال برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان تهران در حال برگزاری است.

بانک صادرات ایران زنگ هشدار کرونا را زد
این جشنواره از تیرماه سال جاری با هدف آگاهی بخشی و ارتقای سطح هوشیاری دانش‌آموزان در مواجهه با شیوع بیماری کرونا آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد یافت، در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان محورهای مختلفی را مورد توجه قرار داده است.
این جشنواره در بخش کودک و نوجوان با چهار محور «آزمایشگاه ایده»، «جوانه‌های جهادگر»، «کرونای رنگی» و «کرونامند» عرصه‌های رقابتی مختلفی را برای بهبود توانایی دانش‌آموزان در حفظ سلامت و تندرستی خود و اطرافیان فراهم کرده که به ترتیب رقابت ایده‌های خلاقانه و کارآفرینانه، نمایش فعالیت‌های داوطلبانه و جهادی، رقابت هنری و علمی در مواجهه با ابعاد مختلف چالش‌های ایجاد شده در زمان شیوع بیماری کرونا را شامل می‌شود. در این جشنواره برای بزرگسالان (معلمان و فعالان دانش‌آموزی) نیز بخش «گوش بزنگ» در نظر گرفته شده که عرصه نمایش فعالیت کسب و کارهای موفق و استارت‌آپ‌ها در زمینه آموزش و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را نیز فراهم کرده است.
شرکت در «جشنواره مجازی زنگ هشدار کرونا» برای تمامی دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران رایگان است. جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت جشنواره به نشانی: www.zangecorona.com، صفحه اینستاگرامی: https://instagram.com/zangecorona?t=nametag مراجعه کرد. در پایان این جشنواره به قید قرعه جوایز ارزشمندی به برندگان هر بخش ارائه خواهد شد.

منبع: روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

کد مطلب: ۱۷۴۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت