طنز سیاسی «سگ‌ها و گربه‌ها» با موضوع انتخابات آمریکا پخش می‌شود

سرنا_پخش مجموعه طنز سیاسی «سگ ها و گربه ها» (Cats and dogs) با موضوع بررسی رویدادها و تحولات جهان از پنجشنبه (هشتم آبان ماه) در شبکه پرس تی وی آغاز می‌شود.

طنز سیاسی «سگ‌ها و گربه‌ها» با موضوع انتخابات آمریکا پخش می‌شود

این برنامه به تهیه کنندگی مهدی عرب در ۱۳ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای تولید می شود و لمبیت اوپیک اجرای آن را به عهده دارد.

لمبیت اوپیک مجری باسابقه پرس تی وی از لندن، این بار با برنامه «سگ ها و گربه ها» به نقد ماجراهای روز جهان پیرامون می پردازد و در ابتدای راه، تلنگری طنزآمیز به جریان انتخابات آمریکا خواهد زد.

مهدی عرب، تهیه کننده «سگ‌ها و گربه‌ها»، به ایسنا گفت: این برنامه در راستای ظهور جریان راست افراط گرا و پوپولیسم در کشورهای اروپایی و آمریکا و ظهور نسل جدیدی از شاهزاده های جاه طلب در جهان عرب که از دلارهای نفتی، ماجراجویی در منطقه را به یکی از سرگرمی‌های خود تبدیل کرده‌اند، تولید شده است و به مرور به سوژه های متعدد در عرصه سیاسی که نشان دهنده انحطاط فکری و اخلاقی سردمداران این کشورها و برملاکننده استانداردهای دوگانه آنها در برخورد با مسائلی مانند دموکراسی، حقوق بشر، اخلاق، آزادی و دیگر ارزش های جهانی است، می پردازد و رویدادهای مرتبط با آنها را در قالب طنز مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

وی افزود: در این برنامه تناقضات موجود بین گفتار و عملکرد و رفتار سران کشورهای مدعی حقوق بشر و تلاش رسانه های غربی و عربی در سانسور واقعیت ها به نمایش گذاشته شده و بررسی می شود؛ مسائلی که باعث رقم خوردن اتفاقاتی همچون به قتل رسیدن جمال خاشقچی به دستور بن سلمان، انحطاط اخلاقی رئیس جمهور آمریکا و تزلزل در تصمیم گیری برای این کشور، بی‌تفاوتی مقامات فرانسه به معیشت مردم، نژادپرستی پنهان اما سیستماتیک در آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای مدعی پیشرو در حقوق بشر، بی کفایتی سازمان های بین المللی در خاتمه دادن به کشتار مردم بی گناه یمن و نسل کشی مسلمانان روهینگیا شده است.

به گفته این تهیه کننده، بخش های گفتار طنز لمبیت اوپیک را مهدی عرب و همکارانش، در تهران با تصاویر و ویدئو گرافیک، ترکیب و تدوین و آماده سازی می کنند.

قسمت اول این برنامه پنجشنبه ۸ آبان ماه ساعت ۱۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود و به بررسی حواشی انتخابات آمریکا و رفتارها و سخنان دونالد ترامپ در آستانه این انتخابات اختصاص دارد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۷۵۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت