اجرای آنلاین هنرمندان ایرانی در جشنواره تئاتر آمریکا

سرنا_نمایش «Labor» به نویسندگی و کارگردانی ماهانا نریمانی در ۲۸ و ۲۹ نوامبر (۸ و ۹ آذر) در جشنواره آنلاین «رد کرتن» آمریکا اجرا خواهد شد.

اجرای آنلاین هنرمندان ایرانی در جشنواره تئاتر آمریکا

پنجاه و یکمین دوره جشنواره تئاتر «رد کرتن» آمریکا با رویکرد در خانه بمانید، زنده بمانید" در پلتفورم Zoom به صورت پخش آنلاین در سراسر دنیا برگزار خواهند شد و نمایش «Labor» به عنوان یکی از فینالیست‌های این رویداد اجرا خواهد شد.

۹ نمایش حاضر در این جشنواره از کشورهای ایران، آمریکا، فنلاند، ایرلند، برزیل، سنگاپور، ولز و هند خواهد بود که توسط ۱۲ داور از سراسر دنیا انتخاب شده اند.

مونا ارباسی، مبینا روزبهانی، سپیده مظاهری تهرانی، کیمیا نهرین و ماهانا نریمانی بازیگران این نمایش هستند. همچنین مهدی مشهدی کاظمی؛ دستیار کارگردان، آرزو نصوحی؛ مترجم و تلما ابراهیمی؛ طراح پوستر این گروه هستند.

نمایش داستان چهار زن باردار را روایت میکند که یک سال پس از انتشار ویروس فیلوویرید به انستیتویی دولتی وارد می‌شوند تا صلاحیت آن ها برای مادرشدن و دریافت واکسن سنجیده شود.

اجرای نمایش «Labor» در این جشنواره به زبان فارسی و با زیرنویس انگلیسی خواهد بود.

علاقه مندان میتوانند برای تهیه بلیط به سایت Theredcurtaininternational.org مراجعه کنند. با توجه به خیریه بودن درآمد این جشنواره پرداخت هزینه بلیط از رایگان تا هرمقداری که تماشاگران توانایی پرداخت آن را دارند، قابل تغییر است.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۷۹۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت