بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب، مهیج

سرنا_در این مطلب به بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰ نگاهی داریم. با ما همراه باشید.

بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب، مهیج

تور جهانی ترول‌ها - Trolls World Tour

کمپانی یونیورسال با ساخت ترول‌ها موجودات شاد و خوشحالی به دنیای انیمیشن معرفی کردند که همیشه به رقص و آواز می‌پردازند. در قسمت دوم این انیمیشن ترول‌ها یک ترول از سرزمین راک سعی دارد انواع موسیقی را از بین ببرد و خودش تنها موسیقی جهان باشد...
انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰
از نقاط قوت این انیمیشن می‌توان به روایت جذاب و شنیدن ترانه هایی از کلی کلارسون، جرج کلینتون و دیگر خواننده اشاره کرد.
به پیش - Onward
جدیدترین همکاری دیزنی و پیکسار داستان دو برادر که سعی می‌کنند با روح پدرشان ارتباط برقرار کنند و در این راه با افرادی جالبی که دارای قدرت‌های جادویی هستند، روبه رو می‌شوند..
انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰
این انیمیشن به کارگردانی دن اسکنلون و صداپیشگی کریس پرت و تام هالند را می‌توان یکی از بهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۰ دانست که به شکلی احساسی و جذاب مفاهیم انسانی به تصویر می ‌کشند.
سونیک خارپشت -Sonic the Hedgehog
سونیک اسم آشنایی برای بسیاری است همه ما به یاد بازی ویدئویی دوران کودکی خود می‌افتیم، سونیک امسال با اثر ترکیبی از انیمیشن و لایو اکشن به سراغ بچه‌ها آمده است.
انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰
سونیک با صداپیشگی بن شوارتز با داستانی مهیج یکی از بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰ است. داستان این اثر به همکاری سونیک با مقامات محلی برای شکست دکتر روباتنیک پرداخته و صحنه هایی از آن ما را یاد بازی ویدئویی سونیک می اندازد.
اسکوب - Scoob
فیلم اسکوب بازسازی مجموعه قدیمی و پرطرفدار اسکوبی دوو کمپانی وارنر است. دو شخصیت اصلی داستان به همراه دوستان خود با بزرگ‌ترین معمای عمر خود مواجه می شوند و در این راه به مبارزه با افراد شرور می‌پردازند.
انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰
این انیمیشن به کارگردانی تونی سرون آغازگر مجموعه جدیدی از داستان‌های اسکوبی دو و دوستانش است و یکی از مدعیان قرارگیری در بین بهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۰ است.
مینیون‌ها: بازگشت گرو - Minions: The Rise of Gru
مینیون‌ها: بازگشت گرو دنباله‌ای بر فیلم محبوب مینیون‌ها ساخته شده توسط کمپانی ایلومینیشن است و داستان مینیون‌ها که به دنبال یافتن ابرقهرمان‌ها به تی رکس‌ها برخورده و و سرانجام به اسکارلت اورکیل برمی خورند.
انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰
کارگردانی این فیلم هم مانند فیلم قبل بر عهده کایل بالدا بوده و صداپیشگی آن را پیر کوفین به همراه استیو کارل و جولی اندروز انجام داده است.
باب اسفنجی - The SpongeBob Movie
پارامونت پیکچرز قسمت سوم باب اسفنجی با یک تفاوت ویژه با دیگر نمونه‌های قدیمی‌ترش ساخته است، در این قسمت باب اسفنجی کاملا در فضای سه بعدی طراحی و از نمونه‌های سنتی دو بعدی کارتونی فاصله می‌گیرد.
انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰
باب اسفنجی به همراه گری دوست داشتنی اش زندگی می‌کرد یک روز متوجه ناپدید شدن گری می‌شود پس از کلی تلاش برای پیدا کردن او، متوجه می‌شود که ...
روح - Soul
انیمیشن روح یک کمدی و فانتزی است و روایت زندگی یک نوازنده است که علاقه خود را به نوازندگی از دست داده و در پی این اتفاق روح از بدنش جدا می‌شود.
انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰
کارگردانی این فیلم بر عهده پیت داکتر و صداپیشگان آن صداپیشگان جیمی فاکس، تینا فی و .. هستند به دلیل شیوع بیماری کرونا پیکسار مجبور به تعویق زمان اکران شد.
رایا و آخرین اژدها - Raya and the Last Dragon
رایا و آخرین اژدها انیمیشن فانتزی با الهام از فرهنگ جنوب شرقی آسیا ساخته شده است، رایا یک قهرمان است در سرزمینی به نام کوماندرا که توسط اژد‌هایی خلق شده است که مدت‌ها از نابودی او می‌گذرد.
انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰
سازندگان این فیلم پل بریگز و دین ولینز هستند که برای ایجاد ماجراجویی حماسی انیمیشن به آن مناطق سفر کردند اما به دلیل شیوع بیماری کرونا دیزنی مجبور به تعویق زمان اکران شد.

منبع: برترین‌ها

کد مطلب: ۱۷۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت