«برنا دانش»، مجری جنجالی رسانه ملی کیست؟

سرنا_برنا دانش مجری و کارشناس جنجالی رسانه ملی است که در تگزاس به دنیا آمده و در یکی از برنامه های خود گفته بود که کاملا هریس، معاون جو بایدن، به دلیل ارتباط جنسی با سیاستمداران مرد، توانسته پله های ترقی را طی کند.

«برنا دانش»، مجری جنجالی رسانه ملی کیست؟

برنا دانش مجری و کارشناس شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان پرس تی وی ایران است که در دانشگاه های آمریکا تحصیل کرده و در حال حاضر یکی از مجریان پرس تی وی است. برنا دانش طبق گفتگویی که با یکی از خبرگزاری های داخلی داشته، فعالیت های فرهنگی و مذهبی خود را از سن ۱۹ سالگی آغار کرده و در این بین، با شماری از شخصیت های مطرح فرهنگ و ورزش امریکا از جمله محمود عبدالرئوف آشنا می شود که از مسلمانان آمریکا است.

این بسکتبالیست NBA آمریکا، شیعه بوده و از دوستان برنا دانش محسوب می شود. برنا دانش معتقد است که محمود عبدالرئوف در زمان حضور در لیگ بسکتبال آمریکایی، شماری از نوجوانان بکستبالیست را مسلمان کرده است.

یکی از برنامه هایی که برنا دانش در سال های نه چندان دور داشت،‌ برنامه عقیق بود که هر شب ساعت ۹ از شبکه ۵ سیما پخش می شد. در این برنامه، برنا دانش با چند نفر از افراد تازه مسلمان شده از کشورهای مختلف صحبت می کرد و درباره کمک و کیف و علت اسلام پذیرفتن آن ها صحبت می نمود.

برنا دانش در یکی از برنامه های خود گفته بود که کاملا هریس، معاون جو بایدن، رئیس جمهور آینده آمریکا به دلیل ارتباطات با سیاستمداران مرد، توانسته پله های ترقی را طی کند. این مجری متولد تگزاس آمریکا، مجری برنامه اورست بوده و با شبکه افق نیز همکاری دارد.

بیشتر بخوانید : اتهام جنسی به معاون جو بایدن در برنامه شبکه ۳!/ ویدئو

برنا دانش در مستندهایی که برای پرس تی وی یا شبکه ۳ و دیگر شبکه ها درباره واقعیت های امریکا می سازد، تلاش می کند روایت خود را از اتفاقات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این کشور روایت کند. برنامه برناشو برنا دانش در تلگرام نیز به اشتراک گذاشته شده است. جلسه دفاع فوق لیسانس برنا دانش در سال ۲۰۱۸ میلادی در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شده بود.

برنا دانش در کنار محمد عبدالرئوف بسکتبالیست آمریکایی

برنا دانش در مراسم یادبود هوگو چاوز رهبر سابق ونزوئلا در شهر تگزاس آمریکا در سال ۲۰۱۳ میلادی سخنرانی داشت.

برنا دانش مجری و کارشناس جنجالی رسانه ملی، آنطور که خود مدعی است، ایدئولوژی استکبارستیزانه داشته و در برخی از شهرهای آمریکا، در کنفرانس هایی درباره چهره های استکبار ستیز از جمله هوگو چاوز، سخنرانی داشته است.

پست فیسبوک برنا دانش درباره برجام

برنا دانش در پستی در فیسبوکش که مربوط به سال ۲۰۱۵ میلادی است، پیش بینی کرده بود که ایالات متحده آمریکا از برجام خارج خواهد شد.

برنا دانش در پرس تی وی

برنا دانش در برنامه «ما مردم یا WE THE PEOPLE» شبکه پرس تی وی به عنوان مهمان گاها حضور پیدا می کند.

ویدیوی زیر بخشی از برنامه برناشو است که وی به تحلیل انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ میلادی آمریکا می پردازد.

منبع: روزیاتو

کد مطلب: ۱۷۹۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت