اقامتگاه مایکل جکسون فروخته شد

سرنا_مایکل جکسون سکونتگاه "نورلند" را در دهه ۱۹۸۰ میلادی به قیمت ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرده بود.

اقامتگاه مایکل جکسون فروخته شد

یک میلیاردر آمریکایی اقامتگاه هزار هکتاری "نورلند رنچ" (مزرعه ناکجاآباد) متعلق به مایکل جکسون، خواننده فقید موسیقی پاپ را خرید.

به گزارش رسانه‌های آمریکا ران بورکل، تاجر اهل ایالت مونتانا این ملک معروف را که در منطقه سانتا باربارا در ایالت کالیفرنیا واقع شده است به قیمت ۲۲ میلیون دلار خریداری کرده است. اقامتگاه "نورلند" در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار به فروش گذاشته شده بود. بهای این ملک سال بعد به دنبال عدم فروش آن به ۶۷ میلیون دلار کاهش یافت.

فروشگاه های زنجیره‌ای و صنعت موسیقی از جمله حوزه های سرمایه گذاری ران بورکل است. سخنگوی این میلیاردر آمریکایی گفت که او به خرید "نورلند" به عنوان فرصتی برای حفظ سرمایه اش در بخش املاک و مستغلات نگاه می کند.

ران بورکل پیش از مرگ مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ میلادی مشاور امور تجاری "سلطان پاپ" بود. خواننده سرشناس آمریکایی در سال های آخر عمرش به دلیل سبک زندگی پر زرق و برق خود زیر بار بدهی زیادی رفته بود. 773x435_cmsv2_f8571f18-9d02-5912-bb22-c105a23a8d7d-5226546

مایکل جکسون سکونتگاه "نورلند" را در دهه ۱۹۸۰ میلادی به قیمت ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. ملک "نورلند" یک اقامتگاه مرکزی شش خوابه و سه سکونتگاه ویژه مهمانان دارد. سالن سینمای ۵۰ نفره، یک زمین تنیس و تجهیزات شهربازی از دیگر امکانات "نورلند" است.

پلیس آمریکا در سال ۲۰۰۳ پس از آنکه مایکل جکسون متهم به اذیت و آزار جنسی کودکان در "نورلند" شد این اقامتگاه را تفتیش کرد. ماموران پلیس در آن زمان تعداد زیادی تصاویر پورنو از کودکان و همچنین عکس هایی از کودکان برهنه در "نورلند" کشف کردند. مایکل جکسون در سال ۲۰۰۵ از اتهام اذیت و آزار جنسی کودکان تبرئه شد.

شبکه "اچ بی او" اخیرا مستندی به نام "ترک نورلند" پخش کرد که دو مرد در آن ادعا کرده بودند مایکل جکسون آنها را در دوران کودکی و هنگام حضورشان در "نورلند" مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده بود. ورثه مایکل جکسون ضمن رد این ادعا با طرح شکایتی از "اچ بی او" درخواست بیش از ۱۰۰ میلیون دلار غرامت کردند.

منبع: یورونیوز

کد مطلب: ۱۸۵۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت