ستاره محبوب "بازی تاج و تخت" ۳۴ ساله شد/ عکس

سرنا_کیت هرینگتون بازیگر مطرح سریال بازی تاج و تخت امروز شمع تولد ۳۴ سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

ستاره محبوب "بازی تاج و تخت" ۳۴ ساله شد/ عکس

کیت هرینگتون ۲۶ دسامبر ۱۹۸۶ در محله آکتون شهر لندن در خانواده‌ای هنری به دنیا آمد. مادرش دبورا جین سال‌ها در لندن به نمایشنامه نویسی مشغول بود و پدر ریچارد هرینگتون یکی از بزرگترین تاجران انگلستان بود.

کیت دوران تحصیلات ابتدایی را در مدرسه SOUTHFIELD بین سال‌های ۱۹۹۲-۱۹۹۸ گذراند و دوران دبیرستان را نیز در مدرسه Chantra تا سال ۲۰۰۳ پشت سر گذاشت.

سال ۲۰۱۱ نقطه عطفی در زندگی هنری این بازیگر هالیوود محسوب می‌شود. درست در همین سال بود که جیسون لاتینو برای بازی ویدیویی بازی تاج و تخت از هرینگتون دعوت کرد و پس از آن وی در نقش جان اسنو به یکی از معروف‌ترین بازیگران سریال مبدل شد.

وی نخستین بار در سال ۲۰۱۲ با حضور در فیلم سه بعدی تپه خاموش وارد عرصه بازیگری شد و تنها دو سال بعد در فیلم حماسی پمپی توانایی‌های خود در سینما را به رخ کشید.

هرینگتون تاکنون دوازده بار برای نقش آفرینی در سریال بازی تاج و تخت نامزد دریافت جوایز گوناگون شده و توانسته دو بار این جایزه را از آن خود نماید.

از فیلم‌هایی که هرینگتون در آن‌ها نقش آفرینی کرده‌است، می‌توان به سایلنت هیل: مکاشفات، پمپئی، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳، اسپوکز و عهد جوانی اشاره کرد. او همچنین در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷ به شکل رسمی با هم بازی خود رز لزلی در بازی تاج و تخت نامزد کرد. آن‌ها در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸ طی مراسمی در شمال شرق اسکاتلند ازدواج کردند.

منبع: میزان

کد مطلب: ۱۸۵۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت