پیام جانی دپ به مناسبت سال جدید/ بکُشید و پشیمان نشوید!

سرنا_سوپراستار آمریکایی نوشت: برای مهربانی و دلرحم بودن خجالت نکشید اما اگر زمانی در زندگی‌تان برای کشتن فرا رسید، بکشید و پشیمان نباشید.

پیام جانی دپ به مناسبت سال جدید/ بکُشید و پشیمان نشوید!

جانی دپ سال ۲۰۲۰ را با آرزوی "هیچ چیز غیر از شادی و سلامتی برای همه" و امید به اینکه طرفدارانش "امشب لحظه‌ای برای لبخند زدن" و "خنداندن دیگران" بیابند به پایان رساند. دپ ۵۷ ساله که سال بسیار بدی را گذراند با انتشار تصویری از پیشگفتار رمان The Time of Your Life که در سال ۱۹۳۹ توسط ویلیام سارویان نوشته شده، سال نو را به طرفدارانش تبریک گفته و برای آن ها آرزوی سال خوبی کرده است.

در بخش‌هایی از این پیشگفتار چنین آمده است: "برای مهربانی و دلرحم بودن خجالت نکشید اما اگر زمانی در زندگی تان برای کشتن فرا رسید، بکشید و پشیمان نباشید".

جانی دپ از ۹.۱ فالوور خود ساخت که در دنیای پرآشوب کنونی به دنبال شادی باشند. وی در پیام خود چنین نوشته است: "آرزوی سال نو برای همه. اگر چه جهان افسوس روزهای بهتر را می‌خورد، امیدوارم که همه شما بتوانید امشب لحظه‌ای را برای لبخند زدن و مهم تر از آن خندیدن و خنداندن دیگران پیدا کنید، تا جایی که ممکن است. می‌دانم که چنین کاری در بحبوحه این دوران سخت دشوار است اما چیزی جز شادی و سلامتی برای همه را آرزو ندارم. به امید اینکه اطرافتان را کمال پر کند. با تمام عشق و احترامم، جی دی". یک روز بعد از کریسمس نیز جانی دپ پیام دیگری منتشر کرد: "امسال سال بسیار سختی برای بسیاری بود. روزهای بهتری در پیش است. سال نو مبارک به همگی. عشق و احترامم برای همه. برای همیشه. جی دی. جانی دپ و امبر هرد

سال ۲۰۲۰ سال بسیار دشوار پرآشوبی برای ستاره فیلم‌های Pirates of the Caribbean بود که یک دعوای حقوقی بزرگ و پرسروصدا را علیه روزنامه سان بریتانیا به دلیل انتشار مقاله‌ای که در آن از وی به عنوان همسرآزار یاد شده بود از دست داد. این روزنامه مدعی شده بود که جانی دپ در طول ازدواج کوتاهش با امبر هرد این بازیگر را کتک زده است. یک قاضی بریتانیایی در پایان چند هفته دادرسی رأی داد که ادعاهای مربوط به خشونت خانگی دپ علیه هرد که در روزنامه سان منعکس شده تا حدود زیادی درست بوده است. پیش از انتشار پست تبریک سال نو میلادی به طرفدارانش، جانی دپ عکسی سیاه و سفید از خود و شین مک گووان خواننده اصلی گروه موسیقی Pogues منتشر کرده و در شرح آن نوشت: "اینجا روزگار بهتری در پیش است".

منبع: روزیاتو

کد مطلب: ۱۸۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت