روایت ستاره "بازی تاج و تخت" از سکانس مرگ ند استارک/ سراسر در وحشت و ناباوری بودم

سرنا_شان بین به تازگی فاش کرد که او هنگام بازی در صحنه بریده شدن سر ند استارک به چه فکر می‌کرده است.

روایت ستاره "بازی تاج و تخت" از سکانس مرگ ند استارک/ سراسر در وحشت و ناباوری بودم

یکی از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های سریال "بازی تاج‌وتخت" شبکه‌ی HBO لحظه‌ی گردن زده شدن "ند استارک" با بازی "شان بین" بود. این بازیگر بریتانیایی که نقش پدر شخصیت‌های راب، سانسا، آریا، برن و به نحوی جان اسنو را بازی کرد، پیش‌تر گفته بود که "ند استارک" پیش از بریده شدن سرش چه حرف‌هایی به زبان آورده، اما او به تازگی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" فاش می‌کند که خود او هنگام بازی در این صحنه به چه فکر می‌کرده است.

بین می‌گوید: "احساس وحشت بود و ناباوری - اینکه جافری نظرش را [در مورد تبعید ند] تغییر داده - و تسلیم و دیدن دخترش آریا برای آخرین بار. سعی می‌کردم به تمامی این چهار [موضوع] فکر کنم. این‌گونه نبود که فقط فکر کنم: "خدای من، می‌خواهند سر از تنم جدا کنند." به گمانم ترکیب تمامی آن احساسات بود."

او ادامه می‌دهد: "بنابراین تنها باید بر روی این حقیقت تمرکز می‌کردم که باید با مرگت مواجه شوی بی‌آنکه خرابش کنی. در آن زمان بازیگر شناخته‌شده‌ای بودم و این کمک کرد. واکنش دیگران نیز فوق‌االعاده بود - سرسی و بچه‌ها. افسوس و ترحم شدید آن صحنه بسیار تکان‌دهنده بود. سپس سرم را روی جایگاه قرار دادم و کارم تمام شد."

بین علاوه بر "بازی تاج‌وتخت"، سابقه‌ بازی در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری از جمله سه‌گانه‌ی "ارباب حلقه‌ها" (Lord of the Rings) و صداپیشگی در انیمیشن تحسین‌شده‌ی "گرگ‌سواران" (Wolfwalkers) را دارد، اما اغلب با نقش "ند استارک" در فصل اول سریال فانتزی شبکه‌ی HBO شناخته می‌شود. او اخیراً در سریال "برف‌شکاف" (Snowpiercer) ایفای نقش کرده است.

بین در سال ۲۰۱۸ و در مصاحبه با "هافینگتن پست" گفته بود که "ند استارک" در لحظات آخر حیاتش چه چیزی زمزمه می‌کند:‌ "فقط دعا می‌خواند. نمی‌توانستم دقیق عمل کنم، زیرا نمی‌دانم که مذهب در آن دوران، هر زمانی که باشد، وجود داشته یا نه. فقط فکر کردم: "چه می‌کردی اگر این اتفاق واقعاً قرار بود رخ دهد؟" احتمالاً دعایی می‌خواندی. زیر لب کلماتی به زبان می‌آوردی. با خودت می‌خواندی. در آن مقطع به نظر کار جالبی آمد. کار زیادی در آن شرایط نمی‌توان کرد، سرت در جایگاه قرار گرفته. تنها کاری که می‌توانی انجام دهی زمزمه کردن چیزی است."

دسامبر گذشته "ورایتی" گزارش داد که "بازی تاج‌وتخت" پس از پخش فصل هشتم و پایانی نیمی از بینندگانش را از دست داده است. در این گزارش آمده است که ۱۲ میلیون نفر برای دیدن فصل پایانی اشتراک HBO را خریداری کرده‌اند و سپس این شبکه را فراموش کرده‌اند. این شبکه بنابر گزارش "ورایتی" ۵۱ درصد از مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله‌اش را پس از پخش فصل پایانی "بازی تاج‌وتخت" از دست داده است.

منبع: ۳۰نما

کد مطلب: ۱۸۸۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت