نرگس آبیار و همسرش و سیمرغی که به امانت به‌خانه بردند

محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده «ابلق»، پس از دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، با اشاره به بروز اختلال در سامانه سمفا، تاکید کرد این جایزه را به امانت، تا زمان رفع ابهام در آرای مردمی، به خانه‌اش می‌برد.

نرگس آبیار و همسرش و سیمرغی که به امانت به‌خانه بردند

نرگس آبیار و محمدحسین قاسمی، زوج سینمایی کشورمان، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، به‌دست آوردند.

نرگس آبیار، پس از دریافت این سیمرغ گفت: «فیلم «ابلق»، صدای فروخورده همه زنان در شرایط پیچیده‌ای است که جامعه به آنان تحمیل می‌کند. کار ما به تصویر کشیدن این ناهنجاری و زخم بود. امیدوارم زمانی برسد که فریاد عدالت‌خواهی کتمان نشود.»

محمدحسین قاسمی هم در ادامه سخنان همسرش گفت: «از مردم ممنونم که در این شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند. در این سامانه، در روزهای اول اختلالی ایجاد شده بود، اما خوشبختانه با رفع مشکل، بیشترین آرا فیلم در نهایت به ما رسید. اگر نیاز به بررسی و رصد بیشتری هم در سامانه سمفا باشد، این جایزه به دست ما امانت است، تا رفع ابهام شود.»

«ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی، به‌جز جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، دستش از دیگر جوایز اصلی جشنواره ۳۹ فجر خالی ماند.

نرگس آبیار و همسرش و سیمرغی که به امانت به‌خانه بردند/ عکس

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۹۳۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت