ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات در سراسر کشور گسترش باید

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: فراهم کردن زیر ساخت های ارائه خدمات الکترونیکی از سوی بانک در کل نقاط کشور در دستور کار قرار گیرد.

ارائه خدمات الکترونیکی بانک صادرات در سراسر کشور گسترش باید

مهرداد ویس کرمی در این باره که افتتاح حساب در بانک صادرات الکترونیکی و غیرحضوری شده است، بیان کرد: در عصر ارتباطات قرار داریم و بانک ها به عنوان یکی از سرویس خدمت رسانی وسیع و جدی برای مردم از این قاعده مستثنی نیستند، شاهد هستیم در سال های اخیر تحولات مثبتی انجام شد و کارها در چند ثانیه انجام می شود.

وی ادامه داد: به نظربنده موضوعی که در بحث الکترونیکی مهم است، فراهم کردن زیر ساخت ها است تا در کل نقاط کشور خدمات ارائه شود، بحث سرعت و امنیت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که افرادی سوء استفاده کرده و جیب مردم را خالی کردند، بنابراین باید ایجاد امنیت کرد، با اطلاع رسانی باید مردم را نسبت به این پدید آگاه کنیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار داشت: ساده کردن ارائه خدمات می تواند مهم جلوه کند، باید خدمات به نحوی ارائه شود افراد با حداقل تحصیلات و اطلاعات بتوانند از خدمات الکترونیکی استفاده کنند، نیاز به سواد گسترده و فنی برای استفاده از سایت ها و سامانه های بانکی نداشته باشند.

کد مطلب: ۱۹۴۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت