افتتاح مدرسه شهدای بانک صادرات ایران در آق‌قلا

همزمان با دهه مبارک فجر مدرسه شش کلاسه شهدای بانک صادرات ایران و شهید «بایرام آق» با حمایت و مشارکت ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در شهرستان «آق‌قلا» استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدرسه شهدای بانک صادرات ایران در آق‌قلا

مدرسه شهدای بانک صادرات ایران و شهید «بایرام آق» با حمایت و مشارکت خیرین بانک صادرات ایران و با همکاری ستاد نوسازی مدارس استان گلستان در شهرستان «آق قلا» در زمینی به مساحت نزدیک به دو هزار متر مربع و با بیش از ٨٠٠ متر مربع بنا به بهره‌برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه این مدرسه که با حضور محمدرضا کریم، مدیرشعب بانک صادرات استان گلستان، حمدا... عظیمی ماسوله و اکبر طهماسبی اعضای ستاد خیرین بانک صادرات ایران و مسئولان استانی و محلی برگزار شد، از حمایت‌های خیرین بانک صادرات ایران قدردانی شد.

مدیر شعب بانک صادرات استان گلستان در این مراسم با بیان اینکه بانک صادرات ایران منشا خدمات فراوانی در حوزه رشد و پیشرفت و تامین مالی زیرساخت‌های اقتصادی بوده است، تاکید کرد: این بانک رسالت اجتماعی خود را همواره ایفا کرده و با همت اعضای انجمن اسلامی و ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک، خدمات فراوانی در استان گلستان در حوزه مدرسه‌سازی و اجرای سایر پروژه‌های عمرانی انجام داده است.

محمدرضا کریم همچنین با تبریک ایام‌ا... دهه مبارک فجر، افزود: تلاش خیرین بانک صادرات ایران که تامین مالی پروژه‌های بسیاری را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به عهده گرفته‌اند، موجب شده تا بخش قابل توجهی از مشکلات مردم این استان برطرف شود.

اکبر طهماسبی نیز در این مراسم با تشکر از تمامی همکاران خیر بانک صادرات ایران در سراسر کشور، گفت: ستاد خیرین بانک صادرات ایران با حمایت و همکاری همه خیرین بانک احداث مدارس را در نقاط مختلف و محروم کشور در دستور کار خود دارد و با توجه به اقدمات انجام شده، این ستاد رتبه اول را در جمع خیرین مدرسه‌ساز کشور از آن خود کرده است.

ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران تاکنون ٤٨ مدرسه در نقاط محروم کشور احداث کرده است. مدرسه شش کلاسه شهدای بانک صادرات ایران و شهید «بایرام آق» شهرستان آق قلا، دومین مدرسه ساخته شده توسط خیرین بانک صادرات ایران در این استان است که در زمینی به مساحت نزدیک به دو هزار متر مربع و با بیش از ٨٠٠ متر بنا احداث و همزمان با ایام‌ا... دهه مبارک فجر مراحل ساخت آن به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۹۴۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت