دفاع مأمور امنیتی سریال ده‌نمکی از پژمان جمشیدی

سرنا_علی سلیمانی که تا به حال نقش‌های متفاوتی در سینما و تلویزیون تجربه کرده، در سریال «دادِستان» ساخته مسعود ده‌نمکی، نقش یک مامور امنیتی را بازی کرده و هم اکنون این مجموعه را از شبکه سه روی آنتن دارد.

دفاع مأمور امنیتی سریال ده‌نمکی از پژمان جمشیدی

به بهانه پخش «دادِستان»، درخصوص تجربه بازی در این مجموعه، اولین همکاری با مسعود ده‌نمکی، انتقادهایی که درباره سریال مطرح شده و همچنین فعالیت‌های جدید علی سلیمانی، بخش‌هایی از گفت‌وگویی با این بازیگر را مرور می‌کنیم.

یکی از ویژگی‌های کاراکتر شما رگه‌های طنز و بامزگی اوست.

ما با آقای ده‌نمکی در سریال اسمش را «زندگی» می‌گذاشتیم، یعنی این‌ شخصیت‌ها هم آدم هستند و دارند کار می‌کنند. مانند راننده تاکسی که با همکارش شوخی و بذله‌گویی می‌کند، این شخصیت هم همین طور است و دارد کارش را انجام می‌دهد، حالا با یک مقدار دقت بیشتر، ولی به هر حال زندگی می‌کند.

انتقادی که در واکنش‌ها به سریال وجود دارد، این است که «دادِستان» شعار می‌دهد. نظر شما چیست؟

اول این که شعار همیشه بد نیست. شعار اگر خوب گفته شود خوب است، اما به هرحال ما از منظر آقای ده‌نمکی، این قصه را می‌بینیم و راوی این قصه ایشان هستند. بخش عمده‌ای از ادبیات شفاهی ایشان هم واقعا همین طور است. حتی به زعم من ایشان معتقد هستند اگر شعار خوب باشد چرا نباید بدهیم، منظورم این است که چرا نباید شعار بدهیم؟ حالا این که این شعار چطور و در چه موقعیتی ارائه شود و مخاطب چه گروهی از جامعه است تفاوت دارد.

یک سال است که سریال کمدی «کتونی زرنگی» را آماده پخش دارید، مشکل سریال حل نشده، خبر جدیدی درباره پخش آن نیست؟

فکر می‎کنم مشکلش حل شده و در شرف پخش است، اما زمان دقیق آن را نمی‌دانم. چون کار طنز بسیار باحالی است و پس زمینه انتخاباتی دارد، فکر می‌کنم می‌تواند بعد از عید یا حتی در خلال عید پخش شود.

با برنامه «ما ایرانی‌ها» تجربه اجرا هم داشتید، نظرتان درباره ورود بازیگرها به اجرا که اتفاق مرسومی شده است، چیست؟

همه جای دنیا مرسوم است، ولی این که مقصد و هدف تهیه‌کننده یا برنامه‌ساز چیست باید بررسی شود. به نظر من اشکالی ندارد، همان طور که فوتبالیست‌ها وارد حوزه بازیگری می‌شوند مثل پژمان جمشیدی عزیزم که واقعا دارد پوست می‌اندازد و حرفه‌ای می‌شود و کارش قابل ستایش است. مجری‌ها هم بازیگر می‌شوند، بازیگرها هم مجری می‌شوند و اشکالی ندارد.

باز هم اگر پیشنهاد اجرا داشته باشید، می‌پذیرید؟

بله، حتماً به پیشنهاد فکر می‌کنم، چرا که نه.

منبع: خراسان

کد مطلب: ۱۹۵۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت