حوزه هنری مطالبات تهیه‌کننده‌های سینما را پرداخت کرد

سرنا_سید مصطفی حسینی، مدیرعامل «بهمن سبز» از پرداخت تمامی مطالبات صاحبان آثار خبر داد.

حوزه هنری مطالبات تهیه‌کننده‌های سینما را پرداخت کرد

به گزارش سرنا به نقل از روابط عمومی بهمن سبز، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری درخصوص وضعیت پرداخت مطالبات تهیه‌کنندگان از دفاتر پخش در سال گذشته عنوان کرد: سرانجام روز گذشته با تلاش‌ها و مساعدت‌های صورت گرفته توسط سازمان سینمایی و مسئولان امر، وام مورد نظر به پخش بهمن سبز تخصیص یافت.

وی ادامه داد: پس از دریافت مطالبات، بلافاصله صبح امروز چهارشنبه ۶ اسفند ماه مطالبات تمامی تهیه کنندگان و صاحبان آثار به آن ها پرداخت شد.

حسینی اضافه کرد: خرسندیم که همزمان با ولادت حضرت علی(ع) این مطالبات پرداخت شد و لازم است از آقایان دکتر حسین انتظامی و محمدرضا فرجی از مدیران ارشد سازمان سینمایی و همچنین از صاحبان آثار که در شرایط سخت سینمایی امسال صبوری و همراهی خود را نشان دادند، تشکر کنم.

مدیرعامل «بهمن سبز» در پایان بیان کرد: امیدوارم در ادامه این مسیر، با احیا و رونق مجدد سینماها بتوان سینمای ایران را به شرایط سابق بازگرداند و میزبان مخاطبان بود.

چند روز قبل مصطفی کیایی به نمایندگی از چهار، پنج تهیه‌کننده دیگری که نتوانسته‌اند پول فروش فیلم‌های خود را از سینماها بگیرند، به ایسنا گفته بود: از سازمان سینمایی درخواست کرده‌ایم هر سینمایی که در این ماه اسفند حساب خود را تسویه نکند، از چرخه اکران نوروزی خارج شود.

کد مطلب: ۱۹۶۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت