نویدی که بازیگر «نون خ» به مردم داد

سرنا_بازیگر سریال «نون. خ» گفت: به مردم نوید می‌دهم که این فصل از «نون. خ» بسیار شیرین‌تر از فصل‌های گذشته است، با آن خواهند خندید و داستان را دنبال می‌کنند، اگر این سریال بتواند اندکی در خانواده‌ها شادی و سرور ایجاد کند گروه ساخت «نون. خ» وظیفه خودش را انجام داده است.

نویدی که بازیگر «نون خ» به مردم داد

سیروس میمنت پیرامون وضعیت عرصه بازیگری در سال گذشته گفت: سال گذشته برای همه ما سال سختی بود، تعداد زیادی از هموطنان خود را به دلیل بیماری کرونا از دست دادیم و بسیاری از خانواده‌ها داغدار شدند، به یاد ندارم که سالی این چنین سخت و تلخ در این کشور گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: تصاویر جدید سریال نون خ پس از اتمام فیلمبرداری

بازیگر سریال «نون. خ» فعالیت در عرصه بازیگری در دوران کرونا را سخت خواند و اضافه کرد: اکثریت وقت من طی سال گذشته با بازی در سریال «نون. خ ۳» گذشت، یکی از مشکلات عدیده‌ای که کرونا به وجود آورده بود فعالیت در این شرایط بود، به نحوی که زدن و یا نزدن ماسک خودش چالشی بزرگ برای همه ما بود.

وی در همین رابطه ادامه داد: از سویی مجبور بودیم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ماسک بزنیم و از یکدیگر دوری کنیم و از سویی به واسطه شغل بازیگری نمی‌توانستیم بعد از گریم ماسک روی صورتمان داشته باشیم، در شرایط آزاد بین فیلمبرداری هم باید ماسک می‌زدیم، همین اتفاق ما را کلافه کرده بود، زیرا واقعا برای شخص من نفس کشیدن زیر این ماسک‌ها سخت است.

این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون رعایت بهداشت را وظیفه هر فرد در جامعه دانست و ادامه داد: سال گذشته نه تنها برای ما بلکه تمام مردم جهان سال سختی بود، ویروس کرونا باعث شد بی نهایت از هم دور شویم، اما در همین حین باعث شد تا به یکباره قدر تمام آن چیزهایی که یک روز داشتیم و به آن‌ها بی توجه بودیم را هم بدانیم. حال مطمئن باشید وقتی کرونا برود با تمام وجود قدر یک جمع خانوادگی را خواهیم دانست و بیش از پیش برای هم وقت خواهیم گذاشت.

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» با اشاره به پخش سریال «نون. خ ۳» در ایام نوروز اضافه کرد: ما این سریال را به عشق مردم و برای آن‌ها در دوران اوج کرونا ساختیم، تمام تلاش و سعی ما این بود که پس از گذر از سالی سخت در نوروز امسال خنده را بر لبان مردم بیاوریم، این اتفاق مهمترین هدف سازندگان سریال است.

وی در همین رابطه تاکید کرد: گروه سازنده سریال «نون. خ» و در صدر آن سعید آقاخانی می‌خواهد نوروز امسال که همچنان مردم مجبور به در خانه ماندن برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هستند لحظات خوشی را کنار خانواده تجربه کنند، لحظاتی که بتواند هر چه سختی هست را آسان‌تر کند، این سریال بی سر و صدا ساخته شده و به جز خوشی مردم به دنبال هیچ چیز نیست.

میمنت خاطرنشان کرد: به مردم نوید می‌دهم که این فصل از «نون. خ» بسیار شیرین‌تر از فصل‌های گذشته است، با آن خواهند خندید و داستان را دنبال می‌کنند، اگر این سریال بتواند اندکی در خانواده‌ها شادی و سرور ایجاد کند گروه ساخت «نون. خ» وظیفه خودش را انجام داده است.

منبع: میزان

کد مطلب: ۱۹۶۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت