دالی پرتون خواننده ۷۵ ساله: بدون نوبت واکسن کرونا نمی‌زنم

سرنا_دالی پرتون سال گذشته آنقدر نگران بیماری ویروس کرونا بود که 1 میلیون دلار به شرکت تولید واکسن مدرنا، یکی از دو  کمپانی درمانی که توسط دولت فدرال تأیید شده اهدا کرد. او همچنین از 19 ژانویه که 75 ساله شد، واجد شرایط واکسیناسیون است و هنوز منتظر است.

او در مصاحبه با نشریه آسوشیتدپرس که سه شنبه منتشر شد گفت: من تا زمانی که افراد دیگر واکسن را نزدند نمی‌خواهم واکسن را دریافت کنم.به این دلیل که نمی‌خواهم به نظر برسد که به دلیل اهدای پول بدون نوبت واکسن را می زنم. من قصد دارم واکسن خودم را بزنم ، اما منتظر می‌مانم.

به نقل از گیتی تودی، خواننده "Jolene" در نهایت قصد دارد از پلتفرمش برای صحبت در مورد تجربه واکسن زدنش استفاده کند.

او گفت: "وقتی آن را بزنم، احتمالاً این کار را جلوی دوربین انجام می دهم تا مردم بدانند و اگر علائم و نشانه هایی داشته باشم ، حقیقت را به آنها می گویم." "امیدوارم که این کار مردم را تشویق کند. "

وقتی AP در مورد انگیزه او سوال کرد پارتن جواب داد ، "خوب ، من قلبم را دنبال می کنم." "من یک شخص با ایمان هستم و تمام وقت دعا می کنم تا خدا مرا به مسیر درست هدایت کند و به من الهام کند که چه کاری انجام دهم. وقتی کرونا تازه شروع شده بود اولین فکر من این بود ، "من باید کاری انجام دهم تا بتوانم به واکسیناسیون کمک کنم."

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۹۶۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت