آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان

سرنا_آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «یاور» درباره آخرین وضعیت سلامتی فریدون شهبازیان که در حال ساخت موسیقی این سریال دچار شکستگی استخوان شد، توضیحاتی ارائه کرد.

آرمان زرین‌کوب تهیه کننده سریال «یاور» مجموعه رمضانی شبکه سه سیما که فریدون شهبازیان آهنگسازی آن را بر عهده دارد درباره وضعیت این آهنگساز مطرح موسیقی بیان کرد: فریدون شهبازیان به دلیل شکستگی استخوان که برایش پیش آمد نیاز به عمل جراحی داشت که امروز قرار است لگن و دست خود را عمل کند و پین بگذارد.

وی ادامه داد: خدا را شکر حال عمومی استاد شهبازیان خوب است و بعد از عمل جراحی باید دو تا سه روز در بیمارستان تحت مراقبت باشد.

زرین‌کوب در ادامه درباره دلیلی که باعث شد برای ساخت موسیقی سریال سراغ این آهنگساز مطرح و باسابقه بروند توضیح داد: خیلی از هنرمندان ما به ویژه کسانی که پیشکسوت هستند در حوزه‌های مختلف بازیگر، موسیقی، کارگردانی و فعالیت دارند اما کمتر سراغشان می‌رویم و در دایره محدودی از انتخاب‌ها کار می‌کنیم. درحالیکه این افراد صاحب سابقه و تجربه هستند و از لحاظ کسوت به کار ارزش می‌دهند.

تهیه کننده «یاور» و «ستایش» درباره همکاری با فریدون شهبازیان نیز عنوان کرد: او می‌تواند اعتبار خوبی برای سریال باشد به ویژه که سریال «یاور» یک تم جوانمردی دارد و استادانی چون شهبازیان سابقه کارهای این چنینی دارند، من هم فکر کردم شاید این افراد انگیزه بیشتری برای چنین مفاهیمی داشته باشند و اگر قبول کنند برای ما اعتبار است.

این تهیه کننده با اشاره به شخصیت متعهد شهبازیان عنوان کرد: با توجه به اتفاقی هم که رخ داد ایشان با همان شرایط ساعت‌ها کار کردند تا موسیقی سریال را بسازند و حتی نمی‌خواستند عمل جراحی کنند اما خدا را شکر با توصیه دکتر پذیرفتند که عمل کنند.

وی درباره پذیرش پیشنهاد ساخت موسیقی از سوی شهبازیان که سال‌هاست ادامه داد: وظیفه ماست که در آثارمان سراغ افراد پیشکسوتی چون او برویم و خدا را شکر ما از ایشان خواهش کردیم و ایشان هم قبول زحمت کردند تا آهنگسازی سریال را بر عهده داشته باشد. بنای ما این است که فارغ از آورده‌ای که این افراد در زمینه تجربه و دانش بسیاری بالایشان دارند از حضور خودشان هم استفاده کنیم.

فریدون شهبازیان آهنگساز مطرح کشور است که این روزها در حال ساخت موسیقی سریال رمضانی «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی بود و چند روز پیش به دلیل افتادن از پله‌های استودیویی که در آن مشغول آهنگسازی بود دچار شکستگی و آسیب جسمانی شد. اینجا بخوانید.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۰۱۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت