عمل جراحی فریدون شهبازیان آغاز شده است

سرنا_فریدون شهبازیان ـ آهنگساز و رهبر ارکستر ـ هم اینک در اتاق عمل و زیر تیغ جراحی است.

عمل جراحی فریدون شهبازیان آغاز شده است

فریدون شهبازیان که پس از انصراف از رهبری ارکستر ملی ایران در اسفند ۹۸، بیشتر زمانش را به آهنگسازی گذراند، در روزهای گذشته به صورت فشرده مشغول ساخت موسیقی تیتراژ سریال ماه رمضانی «یاور» برای پخش از شبکه سه سیما بود که به علت افتادن از پله‌های استودیو، دچار شکستگی استخوان از دو ناحیه شد. اینجا بخوانید.

بنا بر اظهارات حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در یک یادداشت، در پی این حادثه شهبازیان به دلیل ضرورت آماده سازی موسیقی سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان، با وجود اصرار عوامل ساخت سریال مذکور به توجه ایشان به سلامتی خود و عمل فوری، از بستری شدن و عمل جراحی امتناع و با وجود تحمل درد شدید به دلیل تعهد به هنرش دیروز پنج شنبه ۱۹ فروردین از ۸ صبح تا ۸ شب موسیقی ۵ قسمت اول سریال را میکس و آماده نهایی و بر سریال سینک کرد.

شهبازیان امروز ـ شنبه ـ ۲۱ فروردین ماه، از ساعاتی قبل تحت عمل جراحی قرار گرفت. این خبر را آرمان زرین کوب، تهیه کننده سریال «یاور» هم اینک به ایسنا اعلام کرده است و در لحظه انتشار این خبر، دو ساعت از عمل فریدون شهبازیان می گذرد.

سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود و موضوعی درباره جوانمردی دارد.

فریدون شهبازیان از اواسط دههٔ ۵۰ ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرد. پس از انقلاب اسلامی شهبازیان بیشتر تمرکز خود را بر ساخت موسیقی متن فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی معطوف کرد که سهم فیلم‌ها به مراتب بیش از سریال‌ها بوده است.

ساخت موسیقی سریال‌هایی همچون کلاه پهلوی، بخش چهار جراحی، باغ گیلاس، آوای فاخته، باران عشق، بازگشت به خانه، معصومیت از دست رفته در کارنامه هنری این آهنگساز دیده می‌شود.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۱۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت