کتابفروشان در دسته یک محدودیت‌های کرونایی قرار می‌گیرند؟

سرنا_تلاش‌های انجمن ناشران و کتابفروشان در زمینه قرار گرفتن کتابفروشی‌ها در دسته یک محدودیت‌های کرونایی تاکنون بی نتیجه مانده است.

کتابفروشان در دسته یک محدودیت‌های کرونایی قرار می‌گیرند؟

هومان حسن پور رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان، درباره نامه صد کتابفروش به وزیر ارشاد برای قرار گرفتن این صنف در دسته یک گروه‌های مشمول محدودیت‌های کرونایی گفت: من در جریان نامه صد ناشر به وزیر نبودم. از طریق رسانه‌ها در جریان این نامه قرار گرفتم. این نامه از طریق اتحادیه به وزارتخانه ارسال نشده است.

وی افزود: ما خود درخواستمان را در زمینه قرار گرفتن کتابفروشان در دسته یک گروه‌های مشمول محدودیت‌های کرونایی با اطاق اصناف مطرح کردیم. دلیلمان را هم به آن‌ها گفتیم. تعدادی از کتابفروش ها نامه را مستقیم برای وزیر ارشاد نوشتند. ما تقریباً چند ماهی است که می‌خواهیم کتابفروشی‌ها را به گروه یک ببریم.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان گفت: ما فکر می‌کردیم اگر دلایلمان را منطقی برای اصناف، وزارت ارشاد و ستاد کرونا مطرح کنیم آن‌ها قبول می‌کنند کتابفروشی‌ها در دسته یک گروه‌های محدویت‌های کرونایی قرار بگیرند. اما تاکنون ستاد کرونا هیچ پاسخی در این باره نداده است. شاید این ستاد خودش را در این زمینه پاسخگو نمی‌داند. ما مراتب را طی کردیم درخواستمان را از طریق اطاق اصناف به وزارت ارشاد ارسال کردیم اما تاکنون به هیچ نتیجه‌ای در این باره نرسیده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۲۰۲۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت