پایان یکه‌تازی «سریع و خشمگین» در چین

سرنا_قسمت نهم از مجموعه فیلم های «سریع و خشن» در دومین هفته اکران در سینماهای چین با کاهش ۸۵ درصدی فروش در گیشه مواجه شد.

پایان یکه‌تازی «سریع و خشمگین» در چین

به نقل از هالیوود ریپورتر، «سریع و خشن ۹» که در هفته نخست اکران در سینماهای چین به فروش چشمگیر ۱۳۵ میلیون دلاری رسید ، در هفته دوم اکران با اُفت شدید مخاطبان همراه شد و با کاهش ۸۵ درصدی بلیت فروشی به فروش تنها ۲۰.۸ میلیون دلاری دست یافت.

این فیلم به کارگردانی« جاستین لین» و با بازی «وین دیزل» و «جان سنا» در مجموع تاکنون ۱۸۵ میلیون دلاری در چین فروخته تا عملکردی کمی بهتر از فیلم فرعی «هابز و شاو» از این مجموعه داشته باشد اما در مقایسه با قسمت های اصلی این مجموعه فروش بسیار ضعیف تری در چین داشته است. «سریع و خشن ۷» و «سرنوشت خشمگین» به ترتیب در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به فروشی بالغ بر ۳۹۰ و ۲۹۲ میلیون دلار در چین دست یافته بودند.

پیش بینی می شود نهمین قسمت از سری فیلم های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» در نهایت به فروش ۲۱۱ میلیون دلار در چین برسد، گرچه فروش کمی نیست اما در مقایسه با فروش قسمت های قبلی این مجموعه و همچنین فعالیت سینماهای چین با ۱۰۰ درصد ظرفیت، چندان موفقیت آمیز نبوده است.

گفته می شود صحبت های جنجالی «جان سنا» در یکی از مصاحبه هایش که در آن تایوان را یک کشور معرفی می کند و همچنین نقدهای منفی «سریع و خشن ۹» از جمله مهم ترین دلایل کاهش فروش این فیلم در چین بوده است، هر چند «جان سنا» با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از مردم چین عذرخواهی کرد.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۲۰۹۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت