افشاگری کری مولیگان و زویی کازان در فیلم «او گفت»، علیه هاروی واینستین

سرنا_کری مولیگان و زویی کازان، در فیلم سینمایی «او گفت» که جزئیات رسوایی هاروی واینستین را روایت می‌کند، بازی خواهند کرد.

افشاگری کری مولیگان و زویی کازان در فیلم «او گفت»، علیه هاروی واینستین

رویترز نوشت: با اعلام کمپانی یونیورسال، تولید اولین فیلمی که داستان آن به طور مستقیم بر رسوایی هاروی واینستین، تهیه‌کننده هالیوودی تمرکز می‌کند، از تابستان آغاز خواهد شد.

این فیلم سینمایی به نام «او گفت» بر اساس کتابی به همین نام است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این کتاب در مورد تحقیقات نیویورک تایمز در رابطه با ادعاهای سوء‌رفتار جنسی هاروی واینستین نوشته شده است.

کری مولیگان و زویی کازان، در مراحل نهایی توافق برای بازی در نقش دو خبرنگاری هستند که کتاب اصلی را نوشته‌اند و در اکتبر سال ۲۰۱۷ نیز برای گزارش‌های خود جایزه پولیتزر دریافت کردند. بعد از گزارش‌های اولیه‌ای که در نیویورک تایمز و نیویورکر منتشر شد، در حدود ۱۰۰ نفر، اتهامات سوء‌رفتار جنسی علیه واینستین را مطرح کردند که پیش از این یکی از چهره‌های قدرتمند هالیوود محسوب می‌شد. او در سال ۲۰۲۰ به ۲۳ سال زندان محکوم شد.

اگرچه رسوایی واینستین، موضوع تعدادی از آثار مستند بوده و تعدادی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی هم از این داستان الهام گرفته‌اند، اما «او گفت»، اولین فیلمی است که به طور مستقیم به این موضوع می‌پردازد. فیلمنامه این اثر توسط ربه‌کا لنکوویچ، برنده اسکار نوشته خواهد شد و ماریا شریدر فیلمساز آلمانی، آن را کارگردانی می‌کند. تاریخ اکرانی برای این فیلم در نظر گرفته نشده است.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۹۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت