استقبال از «بادیگارد همسر هیتمن» در سینماهای آمریکا

سرنا_با اکران فیلم «بادیگارد همسر هیتمن» در سینماهای آمریکا، این فیلم موفق شد تا در اولین آخر هفته اکرانش ۱۱.۶ میلیون دلار بفروشد و در جایگاه اول فروش بایستد.

استقبال از «بادیگارد همسر هیتمن» در سینماهای آمریکا

ورایتی نوشت: «بادیگار همسر هیتمن» به کارگردانی پاتریک هیوز از لاینزگیت که ادامه‌ای بر فیلم اکشن کمدی «بادیگار هیتمن» در سال ۲۰۱۷ است از چهارشنبه در سینماهای آمریکا اکرانش را شروع کرد و تا پایان یکشنبه ۱۷ میلیون دلار فروخت.

این فیلم که با بودجه ۷۰ میلیون دلاری ساخته شده و در ۳۳۳۱ سالن سینما به نمایش درآمده نیاز به فروشی خیلی بیشتر دارد تا بتواند هزینه‌هایش را جبران کند. با توجه به اینکه قسمت نهم «سریع و خشمگین» از آخر هفته آینده اکران می‌شود، رسیدن به فروشی قابل توجه برای «بادیگار همسر هیتمن» سخت به نظر می‌رسد.

در این فیلم بار دیگر رایان رینولدز و ساموئل ال جکسون بازی کرده‌اند و این بار سلما هایک هم به گروه بازیگران افروده شده است. آنتونیو باندراس و مورگان فریمن هم از دیگر بازیگران فیلم هستند. این فیلم از فیلم‌های نادری است که در دوران کرونا راهی سینماها شده است.

برمبنای آمار در اولین آخر هفته فیلم ۵۵ درصد بلیت‌ها را مردان خریدند و از این میان ۶۶ درصد آنها بالای ۲۵ ساله بودند.

«بادیگارد همسر هیتمن» برای رسیدن به جایگاه اول گیشه کار سختی پیش رو نداشت و فیلم رقیبش «یک مکان ساکت ۲» با فروش ۹.۴ میلیون دلار از نمایش در ۳۴۰۱ سالن سینما، با کاهش ۲۲ درصدی نسبت به هفته پیش در جایگاه دوم فروش قرار گرفت. این فیلم در مجموع ۱۲۵ میلیون دلار فروخته است و در بازار بین‌المللی نیز با فروش ۱۵.۷ میلیون دلار دیگر مجموع فروشش را به ۹۶.۷ میلیون دلار رساند تا در مجموع ۲۲۱.۹ میلیون دلار بلیت فروخته باشد.

«پیتر ربیت ۲» هم با فروش ۶.۱ میلیون دلاری از نمایش در ۳۳۴۶ سالن سینما در جایگاه سوم ایستاد.

منبع: مهر

کد مطلب: ۲۱۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت