ارشا اقدسی، بدلکار سرشناس، بر اثر حادثه در صحنه فیلمبرداری، به کما رفت

سرنا_علیرضا فتحی، مسئول بدلکاران سینمای ایران، از وخامت حالِ ارشاد اقدسی، بدلکار حرفه‌ای سینمای ایران خبر داد که در بیمارستانی در بیروتِ لبنان، بستری است.

ارشا قدسی، بدلکار حرفه‌ای سینما، در صحنه‌ یک فیلم سینمایی در کشور لبنان، دچار حادثه شد و هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد، روز چهارشنبه هفته گذشته (۶ مرداد)، ماشین ارشا اقدسی که در یک فیلم تونسی به عنوان بدلکار حضور داشته است، چپ می‌کند و او در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

علیرضا فتحی، نائب رئیس انجمن بدلکاران سینما در این‌باره توضیح داد: «آخرین خبری که ما از این اتفاق گرفته‌ایم، متأسفانه ارشا اقدسی را بعد از چپ شدنِ ماشین، بیهوش از ماشین بیرون می‌آورند که تا همین لحظه هم به هوش نیامده است. او الان در کما به سر می‌برد و از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم که برای این بدلکار خوب و حرفه‌ای سینمای ایران دعا کنند تا زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.»

گفته می‌شود ارشا اقدسی دچار سانحه مغزی شده است و حال خوبی ندارد.

ارشا اقدسی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر تهران است. وی مربی آی کیدو بود تا این‌که با پیمان ابدی آشنا شد. او توانست گروه بدلکاری ۱۳ را تشکیل و فعالیت‌های خود را با گروهش در ایران و عرصه بین‌الملل ادامه دهد.

منبع: تسنیم

کد مطلب: ۲۱۶۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت