توئیت احمدی نژاد در رثای رپر آمریکایی

توئیت احمدی نژاد در رثای رپر آمریکایی

توئیت احمدی نژاد در رثای رپر آمریکایی

محمود احمدی نژاد در تازه ترین پست توییتری خود نوشت:خیرا از مرگ "نیپسی هاسل" مطلع شدم و از شنیدن مرگ او و ۱۰ نفر دیگر که در هفته گذشته در لس آنجلس کشته شدند اندوهگین شدم. چگونه می توان زندگی شخصی را به این راحتی گرفت؟

"عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر حتی وقتی که جاده سخت است هرگز تسلیم نشو"

ارمیاس ازکدوم (۱۵ اوت ۱۹۸۵-۳۱ مارس ۲۰۱۹)، که به‌طور حرفه ای به عنوان نیپسی هاسل شناخته می‌شود، یک رپر آمریکایی و ترانه‌سرا از لس آنجلس، کالیفرنیا بود. در اواسط سال ۲۰۰۰، از صحنه‌های هیپ هاپ ساحل غربی،، شناخته شد. او در ابتدا با نام‌های متعدد میکس‌تیپ شناخته می‌شد، از جمله " گلوله‌هایی که نامی نداشتند "، "ماراتن"، "ماراتن ادامه دارد" و " کرن‌شاو"، که آخرین آن را رپر جی-زی ۱۰۰ نسخه و هر کدام برای ۱۰۰ دلار خریداری کرد. پس از تأخیر زیاد، اولین آلبوم استودیوی دور قهرمانی خود در فوریه ۲۰۱۸ و تحسین منتقدان را برانگیخت و موفقیت تجاری داشت. و برای بهترین آلبوم رپ در شصت و یکمین مراسم جایزه گرمی در ۲۰۱۹ نامزد دریافت جایزه شد.نیپسی هاسل و بازیگر لورن لندن در سال ۲۰۱۳ ازدواج کردند و اولین فرزندشان در ۳۱ اوت ۲۰۱۶ متولد شد. لندن فرزندانی از یک رابطه زناشویی قبلی با لل وین دارد، در حالی که هسل از یک رابطه قبلی دختری به نام اِمانی داشت.

به گفته منابع پلیس، در ۳۱ مارس ۲۰۱۹، هسل چند بار در پارکینگ فروشگاه خود، ماراتن لباس، در جنوب لس آنجلس در حدود ۳:۲۵ بعد از ظهر شلیک شد. هوسل پنج بار در بدنش و یک بار در سرش شلیک شد. دو نفر دیگر در تیراندازی زخمی شدند. هر سه قربانی به یک بیمارستان منتقل شدند، جایی که هسل درگذشت. او ۳۳ سال داشت. پس از شنیدن این خبر، افراد مشهور متعددی همدردی خود را در رسانه‌های اجتماعی ابراز داشتند. پلیس اریک هولدر ۲۹ ساله را به عنوان یک مظنون شناسایی کرده‌است. محققان معتقدند که مقتول هولدر را می‌شناخته و علت قتل دلایل شخصی بوده.

با سرچ کلمه نیپسی هاسل، ‌به انگلیسی اولین خبر در رسانه‌های خارجی، ‌توئیت احمدی‌نژاد است.

کد مطلب: ۸۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت