بازگشت لعیا زنگنه به تئاتر با « اتینا» پس از ۲۷ سال

لعیا زنگنه پس از ۲۷سال دوری از تئاتر با نمایش « اتینا » به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دِیردار و تهیه کنندگی مشترک محمدرضا یوسف زاده و محدثه کاظمی در تماشاخانه مهرگان به روی صحنه می رود.

بازگشت لعیا زنگنه به تئاتر با « اتینا» پس از ۲۷ سال

لعیا زنگنه بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون که نخستین حضور حرفه ای خود بر صحنه ی تئاتر را با دکتر علی رفیعی در نمایش « یادگار سال های شن » در سال ۱۳۷۱ تجربه کرده است ، فارغ التحصیل دانشگاه هنر تهران رشته ی نمایش بوده و با هدایت محمد علی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون شد .

در کارنامه ی کاری وی می توان به همکاری با کارگردانان به نامی چون عباس کیارستمی ، مسعود کیمیایی ، کمال تبریزی ،داریوش فرهنگ ، محمد علی سجادی ، سیروس الوند ، بهرنگ توفیقی ، جواد افشار ،حمید لبخنده ، حسن فتحی ، مسعود آب پرور و .. اشاره کرد.

از دیگر عوامل می توان به عطیه کاظمی ( مدیر تولید )، شروین بختیاری (انتخاب موسیقی) ،حسین بنیاد( دستیار اول کارگردان و برنامه ریز) ،سهیلا اکبرزاده . عرفان شمس(دستیاران کارگردان)، سارا حدادی ( مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای و تبلیغات - you studio ) اشاره کرد .

دیگر بازیگران این اثر نمایشی متعاقبا اعلام خواهند شد.

نمایش « اتینا » از ۱۰ مرداد در تماشاخانه مهرگان به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حسین دیردار به روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی این اثر نمایشی به زودی برای مخاطبین باز خواهد شد .

کد مطلب: ۱۰۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت