شوخی‌های مردم با مزدک میرزایی در فضای مجازی

دیروز خبری منتشر شد که از مهاجرت مزدک میرزایی به انگلستان و شروع کارش در شبکه ایران اینترنشنال خبر می‌داد.

شوخی‌های مردم با مزدک میرزایی در فضای مجازی

به گزارش سرنا به نقل از خبرآنلاین؛ شایعه مهاجرت مزدک میرزایی، گزارشگر و مجری تلویزیون، باعث شد تا مردم در شبکه‌های مجازی، شوخی‌هایی درمورد این موضوع مطرح کنند.

یکی از کاربران در فضای مجازی، مهاجرت میرزایی دستمایه شوخی با علی فروغی کرد و نوشت: «فروغی چند وقت دیگه بمونه شبکه ۳ دیگه مجری نداره، یوسفی رفت شبکه یک، مزدک رفت اینترنشنال، خیابانی رفت ورزش، عادل و گلزار رو هم که بیکار کردن»

همچنین کاربر دیگری در رابطه با این موضوع مطلبی منتشر کرد و نوشت: «بعد از حذف فردوسی‌پور، مزدک میرزایی هم رسما از صدا و سیما رفت و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. اینجاست که باید به فروغی، مدیر شبکه سه گفت:

‏تو بمان و دگران، وای به حال دگران!»

یکی از کاربران هم موضوع مهاجرت مزدک را با مصاحبه‌های جواد خیابانی به زبان‌های خارجی، تلفیق کرد و نوشت: «جواد خیابانی خودشو کشت به زبان ژاپنی و انگلیسی، آلمانی و... اجرا کرد ولی مزدک بجاش لژیونر شد. نتیجه اینکه اونور آب رفتن شانسیه، بیخود پول کلاس زبان ندید.»

کاربری با اشاره به سانسورهای صدا و سیما نوشت: «یعنی حالا از این به بعد اگه صدا سیما بخواد بازیهای تاریخی که گزارشگرش مزدک بوده بازپخش کنه بجای صداش آباژور میذارن؟»

کد مطلب: ۱۱۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت