مهراب قاسم‌خانی خطاب به سیروان خسروی: الان کلی اکانت با عکسای پروفایل ارزشی به طرفدارانت اضافه شدن

سرنا_مهراب قاسم‌خانی در پست‌های جدیدی در صفحه شخصی‌اش نسبت به آخرین حرف‌های سیروان خسروی واکنش نشان داد.

مهراب قاسم‌خانی خطاب به سیروان خسروی: الان کلی اکانت با عکسای پروفایل ارزشی به طرفدارانت اضافه شدن

به گزارش سرنا، در جریانات سیاسی اخیر سیروان خسروی و مهراب قاسم‌خانی وارد یک جدال لفظی در اینستاگرام شدند. ( اینجا ) بخوانید.

در حالی که دیروز به نظر می‌آمد همه چیز تمام شده مهراب قاسم‌خانی پاسخ‌های جدیدی به سیروان خسروی داد و امیرمهدی ژوله نیز، با انتشار پست مهراب قاسم‌خانی در استوری‌اش از وی حمایت کرد.

قاسم‌خانی نوشت:

سیروان عزیز. جوابیه مستقیمت به پست من و افشای یه مکالمه خصوصی دوستانه، من رو یاد تاکتیک "بگم؟ بگم؟" یه دوست عزیزی انداخت. نتیجه بانمکش هم این بود که الان کلی اکانت با عکسای پروفایل ارزشی به طرفدارانت اضافه شدن و دارن به من فحش میدن که جا داره به خاطرش بهت تبریک بگم.

دوست سابق. این که تا دیروز حضورت در فضای مجازی محدود به اعلام سانس های کنسرت و تصاویر بدنسازی و سفر و آبمیوه بود، نه به من و نه هیچ کس دیگه ارتباطی نداره، ولی وقتی یهو تصمیم میگیری که یه مطلب پر از توهین و بی ادبی بنویسی که کاملاً اعمال و رفتار و عقاید من و خیلی از دوستانم رو نشونه گرفته، چرا از شنیدن یه پاسخ غیر مستقیم اینقدر عصبانی میشی؟

آشنای فعلی. کاری ندارم که جوابیه شتابزده ات و استفاده از یه مکالمه خصوصی و تلاش برای القای این که من پولی گرفتم یا میخواستم به تو پولی بدم، هم غیر قانونی، هم غیر اخلاقی و هم غیر قابل اثباته، ولی اتفاقاً میخوام خودم همینجا تایید و البته کمی به واقعیت نزدیکش کنم. بله. راست گفتی. دوستی از ستاد آقای روحانی با من تماس گرفت و از من خواهش کرد که به خاطر روابط دوستانه ام با تو، ازت بپرسم که چنین کنسرتی رو با دستمزد خوب انجام میدی یا نه، که تو هم قهرمانانه نپذیرفتی... فقط تو که همه مکالمه رو با این جزئیات یادته، چطور یادت رفت به هوادارات بگی که اتفاقاً من هم فعالیت در ستاد جناب روحانی رو قبول نکردم؟ واقعاً یادت رفت یا ترجیح دادی این بخشش رو حذف کنی؟ تا جایی که یادمه توی مکالماتمون من همیشه از مشارکت و وظیفه اجتماعی میگفتم و تو همیشه فکر میکردی این کارا بی فایده و بی نتیجه هستن، ولی هر دومون میدونستیم که هیچ کدوم نه به جایی وصلیم، نه از جایی رانتی میگریم. الان چرا یهو بازی رو چرک میکنی؟

و در نهایت این که اتفاقاً خوشحال شدم بحث انتفاع و استفاده مالی رو کشیدی وسط. ممنون میشم اگه به هوادارانت یه آماری از تعداد کنسرت های عمومی و ارگانی خودت و میزان درآمدت در دولت فعلی رو ارائه کنی و حتی اون چند سانسی رو هم که به خاطر مردمی بودنت لغو کردی ازش کم کنی. من هم قول میدم تمام فعالیت رسمی خودم و در آمدم در این دولت و حتی فهرست کامل اموالم رو منتشر کنم. اینجوری شاید مشخص بشه که توی همین دولتی که من بهش رای دادم، رفتار بی خطر تو برات انتفاع بیشتری داشته یا عملکرد آفتاب پرستانه من

پ.ن اول:راستی نکنه یه وقت این بحثی که پیش اومده رو پای تبلیغ برای انتخابات بعدی بذاریدا؟ آزمون و خطاهامونو کردیم تموم شد.

پ.ن دوم: عکس مربوط به زمانیه که سیروان هنوز به دوستاش حمله نمیکرد.

این نویسنده همچنین در پست بعدی‌اش افزود:

چند تا نکته:

یک: من تا امروز سعی کردم به همه دوستان و همکارانم احترام بذارم و به جز یکی دو موردی که به صورت مستقیم بهم توهین شده، هیچ وقت به هیچ کس بی احترامی نکردم و نخواهم کرد. این بار هم فقط از حیثیت خودم و دوستانم که ناجوانمردانه زیر سوال رفته بود دفاع کردم.

دو: همین الان هم دوستان و همکاران زیادی هستن که با خیلی از رفتار ها و عقایدشون مخالفم، ولی کماکان فالوشون میکنم و بهشون احترام میذارم و جزو حلقه دوستانم هستن. عادت کردم که آدما رو سیاه و سفید نبینم و به خاطر یه حرف یا رفتاری که مورد پسندم نیست، همه هویت، گذشته و شخصیت افراد ر‌و زیر سوال نبرم.

سه: به نظرم الان خیلی مهمه که کنار هم باشیم و همدیگه رو دوست داشته باشیم و اگه هدف یکسانی داریم، به خاطر اختلاف نظر در مورد شیوه رسیدن بهش، همدیگه رو پاره نکنیم. خیلی مهمه که از احساسات جریحه دار شده عمومی، به نفع خودمون سؤ استفاده نکنیم و برای بالا رفتن خودمون، همدیگه رو پایین نکشیم.

چهار: باز هم تاکید میکنم که پاسخ من به حرفهای سیروان، یه مشکل شخصی نبود و قطعاً خودش هم هیچ خاطره بدی از من توی این سالهای دوستیمون نداره. همونطور که من نداشتم. من به رویکردی پاسخ دادم که چند همکار دیگه هم توی این روزا انتخاب کردن که به نظرم از سر نا آگاهی و بسیار غیر منصفانه ست.

پنج: به شدت از کسانی که نظرشون به من نزدیکه میخوام که هیچ توهینی به سیروان نکنن. من کلی با این آدم خوش گذر‌وندم و خاطره خوب دارم که حتی اگه خودشم تلاش کنه خرابشون کنه، بازم یادم نمیره. تلاش کردم ادبیات متنم رو هم متناسب با ادبیاتی که استفاده کرد انتخاب کنم و به نظرم تا همینجا کافی بود.

شش: این بحث برای من تموم شد و دیگه ادامه اش نمیدم.

منبع: سرنا

کد مطلب: ۱۲۹۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت