نظر مجری سرشناس تلویزیون درباره «پایتخت»

سرنا_ نوروز ۹۹ برای تلویزیون فرصتی بود که شاید حالا حالاها دیگر پیش نیاید. تعطیلات و در عین حال اجبار به خانه‌نشینی، تنهایی و اوقات فراغتی که انتخاب‌های زیادی برای پر کردنش پیش‌روی مردم نمی‌گذاشت و بی‌شک تماشای تلویزیون یکی از گزینه‌های اصلی بود.

نظر مجری سرشناس تلویزیون درباره «پایتخت»

قطعا ویروس پیش‌بینی نشده کرونا مدیران تلویزیونی را هم غافلگیر و مجبور به تغییراتی در برنامه‌ریزی‌ها کرد اما عید نوروز مناسبتی اتفاقی نبود. انتظار مخاطبان برای برنامه‌ریزی تمام و کمال تلویزیون در ایام تعطیلات و سال نو اصلا انتظار دور از ذهن و زیادی به نظر نمی‌رسد؛ به ویژه که این روزها تلویزیون باید میان رقبای تازه نفس مجازی‌اش جایی برای خودش باز کرده و حرفی برای گفتن داشته باشد.

در همین راستا هرمز شجاعی‌مهر، مجری تلویزیون درباره برنامه‌های نوروزی می‌گوید: برنامه‌های تلویزیون را خیلی دنبال نکردم و تنها چیزی که برای من و خانواده‌ام جذاب بود سریال «پایتخت» و بازی خوب آقای تنابنده و مهرانفر بود. علت اینکه زیاد برنامه‌ها را دنبال نکردم تکراری بودن بسیاری از مسابقات و برنامه‌ها بود. اما در عوض سریال «پایتخت» بسیار جذاب بود و نه تنها هر شب تماشایش می‌کردیم بلکه تکرارش را هم می‌دیدیم.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۴۱۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت