فیلم تازه گلشیفته فراهانی، دنباله پیدا کرد

جو روسو برای نویسندگی دنباله فیلم سینمایی «عملیات نجات» کمپانی نتفلیکس به توافق رسیده است.

فیلم تازه گلشیفته فراهانی، دنباله پیدا کرد

به گزارش سرنا به نقل از هالیوود ریپورتر، نتفلیکس با فیلم سینمایی «عملیات نجات» (extraction)، حرف بیشتری برای گفتن دارد. جو روسو برای ساخت دنباله‌ای از این فیلم سینمایی که کریس همسورث، بازیگر اصلی قسمت اول آن بود، قرارداد بسته است.

جو روسو، فیلمنامه قسمت اول را به تنهایی نوشته بود و به همراه برادرش آنتونی روسو، تهیه‌کنندگی، این فیلم را بر عهده داشتند. این فیلم از آثار مورد استقبال نتفلیکس بود، چرا که همسورث، مدتی پیش اعلام کرد که این فیلم در مسیر آن قرار گرفته که به بزرگترین فیلم سینمایی تاریخ کمپانی نتفلیکس تبدیل شود. تخمین زده شده است که از تاریخ ۲۴ آوریل و انتشار این فیلم در حدود ۹۰ میلیون از کاربران این شبکه آن را تماشا کرده اند. (این آمار شامل کسانی که دو دقیقه و بیشتر از این فیلم را تماشا کرده باشند)

سم هارگریو، سرپرست بدلکار فیلم‌های مارول که به فیلمساز و کارگردان تبدیل شده است، احتمال دارد که برای کارگردانی قسمت دوم نیز بازگردد. روسو از زمانی‌که در حال فیلمبرداری «انتقامجویان:پایان بازی» بود، به فکر تشکیل دادن گروهی برای ساخت فیلم بود.

جو روسو برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ فیلمنامه این اثر را نوشته بود. در این فیلم، کریس همسورث، در نقش تایلر ریک، یک مزدور استرالیایی را بازی کرده که پسرش را از دست داده است و حالا ماموریتی را بر عهده می‌گیرد که باید در آن یک پسر ۱۴ ساله را که توسط مافیای مواد مخدر ربوده شده، نجات دهد.

گلشیفته فراهانی هم نقشِ اول زن این فیلم را بازی می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان نوشت

کد مطلب: ۱۴۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت