کرونا گالری‌ها و موزه‌های «سئول» را دوباره تعطیل کرد

با آغاز موج جدید شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی، درهای‌ موزه‌ها و گالری‌های هنری سئول،‌ پایتخت این کشور بار دیگر به روی بازدیدکنندگان بسته می‌شود.

کرونا گالری‌ها و موزه‌های «سئول» را دوباره تعطیل کرد

کنترل مناسب شیوع ویروس کرونا در کره‌جنوبی این امکان را فراهم کرد تا فعالیت‌های این کشور چندین هفته زودتر از بسیاری از کشورهای قرنطینه شده، از سر گرفته شود.

اما با کاهش محدودیت‌های قرنطینه در ششم «می»، کنترل شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی با مشکلاتی مواجه شد. روز چهارشنبه، کره جنوبی بیش‌ترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا این کشور در هفت هفته اخیر را گزارش کرد.

در پاسخ،‌ مقامات کره جنوبی قوانین و محدودیت‌هایی را بار دیگر در شهر سئول اجرا کردند. ۶۷ مورد از ۹۷ مورد جدید ابتلا ویروس کرونا در سئول به ثبت رسیده است.

روند تعطیلی موزه‌ها و گالری‌های این شهر در کنار پارک‌ها، سالن‌های تئاتر و سایر امکان عمومی از روز بیست و نهم «‌می» (امروز) آغاز خواهد شد.

وزیر بهداشت کروه جنوبی بیان کرد: «ما تصمیم گرفتیم تمامی قوانین قرنطنیه در سئول را از بیست و نهم «می» تا چهاردم ژوئن به مدت دو هفته اجرا کنیم.»

در راستای این تصمیم دولت، وب‌سایت موزه هنر سئول به سرعت به‌روزرسانی شد و عبارت «برای سلامت و امنیت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس «کووید ـ ۱۹» این موزه به صورت موقت بسته خواهد بود»‌ بر روی سایت قرار گرفت.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۴۹۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت