کنسرتی که با حضور محسن چاوشی منفجر شد/ ویدئو

سرنا_محسن چاوشی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین خوانندگان ایران تنها دو بار در سالن‌های کنسرت حضور پیدا کرده است.

حجم ویدیو: ۳.۵۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۲ دانلود ویدیو

محسن چاوشی، خواننده سرشناس موسیقی پاپ امروز تولد ۴۱ سالگی خود را جشن می‌گیرد. این خواننده که آثار خاطره‌انگیزی را خلق کرده، با گذشت ۱۵ سال از دوران فعالیتش همچنان کنسرتی برگزار نکرده و علاقه‌مندان او هنوز در آرزوی اولین کنسرت خواننده محبوب خود هستند.

​چاوشی سال ۱۳۸۷ مجوز فعالیت رسمی در عرصه موسیقی را دریافت کرد و در همان سال‌ها قصد برگزاری کنسرت هم داشت و حتی شهاب اکبری به‌عنوان رهبر ارکستر او انتخاب شده بود اما به هر دلیلی در آن برهه روی صحنه نرفت. در اواسط دهه نود نیز بهروز صفاریان در گفتگویی خبر از برگزاری کنسرت محسن چاوشی داد اما آن همکاری نیز صورت نگرفت تا طلسم کنسرت نگذاشتن چاوشی همچنان پابرجا بماند.

​این خواننده در سال‌های اخیر برای آنکه به شایعات مطرح شده مبنی بر دستگاهی بودن صدایش پایان بدهد ویدئوهایی از اجراهای زنده خود منتشر کرده است اما منتقدان او همچنان باور دارند که چاوشی تنها در یک صورت می‌تواند خود را ثابت کند و آن هم حضور بر روی صحنه و اجرای زنده در مقابل مردم است.

اما جالب است بدانید که محسن چاوشی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین خوانندگان ایرانی تنها دو بار در سالن‌های کنسرت حضور پیدا کرده است. یک‌بار در روزهای نخست ورودش به دنیای حرفه‌ای موسیقی که به‌عنوان یک ناشناس و بدون سروصدا کنسرتی را تماشا کرد و از سالن خارج شد و بار دیگر مربوط می‌شود به حضورش در کنسرت مهدی یراحی در سال ۱۳۹۲ که سرزده وارد سالن شد و با حضور خود سالن برج میلاد را منفجر کرد.

​به مناسبت زادروز محسن چاوشی، ویدئویی از حضور او در کنسرت یراحی مشاهده می‌کنید که با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران مواجه می‌شود.

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۵۹۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت