سه نامزدی برای «قصر شیرین» در جشنواره «مذهب امروز» ایتالیا

سرنا_فیلم «قصر شیرین» در بیست و سومین جشنواره «مذهب امروز» در کشور ایتالیا نامزد دریافت سه جایزه شد.

سه نامزدی برای «قصر شیرین» در جشنواره «مذهب امروز» ایتالیا

«قصر شیرین» به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی در بیست و سومین جشنواره فیلم مذهب امروز که از ۲ تا ۹ مهر ماه سال جاری در شهر ترنتو در کشور ایتالیا برگزار می‌شود، نامزد دریافت سه جایزه بهترین فیلم، جایزه بزرگ روح ایمان از هیأت داوران اصلی و جایزه بهترین موسیقی متن از هیأت داوران کنسرواتوار موسیقی «اف. ای. بونپورتی» شد.

این فیلم با پخش بین المللی شرکت ایریماژ تا کنون به جوایزی چون بهترین فیلم، کارگردان و بازیگر مرد از جشنواره شانگهای (چین)، بهترین فیلم از جشنواره شرق - غرب (روسیه)، بهترین کارگردان و منتخب منتقدان گرجستان از جشنواره باتومی (گرجستان)، بهترین فیلم خارجی از مراسم فیلم های خانوادگی (آمریکا)، بهترین کارگردان از جشنواره سلیمانیه (عراق)، بهترین فیلم از جشنواره آسیایی رم (ایتالیا)، فیلم برگزیده تماشاگران از جشنواره کمبریج (انگلیس)، بهترین کارگردان و بازیگر مرد از جشنواره پرتقال طلایی آنتالیا (ترکیه)، بهترین بازیگر مرد از جشنواره سیروس (کانادا)، فیلم برگزیده تماشاگران از جشنواره ایران سی - جشنواره فیلم های ایرانی در پراگ (جمهوری چک)، بهترین فیلم و بهترین کارگردان از جشنواره داکا (بنگلادش)، جایزه بزرگ جشنواره برای فیلم و جایزه ویژه هیات داوران برای بهترین بازیگر کودک از جشنواره فیلم های درون خانوادگی (روسیه) و دومین بازیگر مرد برتر از جشنواره ایمجین ایندیا (اسپانیا) دست یافته است.

«قصر شیرین» که سابقه نامزدی جایزه بهترین فیلمنامه در جوایز سینمایی آسیا - پاسیفیک را دارد، در روزهای اخیر، در جوایز فیلم آسیایی هم در دو شاخه بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه نامزد کسب جایزه است.

مراسم جوایز فیلم آسیایی که از طریق یوتیوب پخش خواهد شد، به دلیل شدت گیری کووید ۱۹ در کره جنوبی به تاریخ چهارشنبه ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ منتقل شده است.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۶۸۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت