درخواست‌های عجیب از محسن چاوشی/ از آزادی زندانیان مهریه تا پرداخت بدهی برانکو

سرنا_آزاد شدن بیش از ۵۰ زندانی توسط محسن چاوشی و هوادارانش باعث شده که برخی از کاربران درخواست‌های عجیبی برای انجام گلریزان از سوی این خواننده داشته باشند.

درخواست‌های عجیب از محسن چاوشی/ از آزادی زندانیان مهریه تا پرداخت بدهی برانکو

محسن چاوشی، خواننده موسیقی پاپ طی دو سال اخیر بیش از ۵۰ زندانی که برخی از آنها فاصله چندانی با چوبه دار نداشته‌اند را با همراهی هوادارانش آزاد کرده و اکنون این موضوع به سوژه کاربران در توییتر تبدیل شده و برخی کاربران از چاوشی درخواست‌های عجیب و غریبی داشته‌اند.

سیروس، زهرا، دنیا، فرشته، ستار، جواد عباسی و سمانه از آخرین زندانیانی بودند که توسط محسن چاوشی و با کمک‌های مردمی از بند آزاد شدند. سرعت آزاد شدن زندانی‌ها در هفته‌های اخیر افزایش پیدا کرده و اکنون چاوشی هر هفته حداقل یک فراخوان منتشر می‌کند و از هوادارانش می‌خواهد مبلغ مورد نیاز برای آزادی شخص مذکور را تأمین کنند.

این مسئله باعث شده که برخی از کاربران برای خلاص شدن باشگاه پرسپولیس از بدهی سرمربی سابقش برانکو ایوانکوویچ و یا برای نجات پیدا کردن مردانی که به دلیل نپرداختن مهریه به زندان افتاده‌اند به محسن چاوشی پناه بیاورند. برای نمونه، کاربری در توییتر نوشته است: محسن خان چاوشی حال چند میلیون هوادار به این تیم بسته‌س، خودت همت کن پول برانکو رو جمع کن بذار یه نفس راحت بکشیم تو این وضعیت داغون! 3

کاربر دیگری هم نوشته: شاید تنها کسی که بتواند کمک کند قانون مهریه اصلاح شود و صدایش به جایی برسه محسن چاوشی باشد. لطفا به داد مردهای بیچاره‌ای که طعمه کاسبان مهریه قرار گرفتند برسید 2 برخی از کاربران درخواست‌های عجیب و غریب‌تری دارند. به طور مثال کاربر دیگری به طنز نوشته که "الآن نیاز دارم محسن چاوشی هزینه آیفون ۱۲ رو برام گلریزون کنه!" 3 یک کاربر دیگر در توییتر نوشته است: "محسن چاوشی دید هرچی آزادی زندانی و کمک‌هزینه بیماری‌های خاص میذاره ملت درجا میدن، روزی چندتا میذاره این آخری فعلا گیر کرده ملت خسته شدن :))" 4 چه کسانی می‌توانند از محسن چاوشی درخواست کمک کنند؟ با کمپینی که محسن چاوشی به راه انداخته شاید خیلی از زندانی‌ها و یا خانواده آنها به فکر افتاده باشند که از این طریق مبلغ بدهی یا دیه را تهیه کنند و از زندان خلاص شوند، اما درخواست هر فرد زندانی لزوماً مورد پذیرش چاوشی قرار نمی‌گیرد. مشاور رسانه‌ای این خواننده با بیان این‌که اکنون ۸۰ نفر در نوبت گلریزان چاوشی هستند، تاکید می‌کند: برای انتخاب افراد اولویت‌هایی داریم، مثلا سن زندانی مهم است، عمد یا غیرعمد بودن یا برخی حساسیت‌ها و ملاحظات عرفی و فرهنگی. روند کار طبق توضیحات مشاور رسانه‌ای چاوشی به این ترتیب است که خانواده مقتول نامه‌ها و مجوزهای مورد نیاز را با تایید رسمی و مهر و امضای دادستانی آماده می‌کند. این پروسه گاهی چند ماه زمان می‌برد. ولی‌دم باید یک ویدئو تهیه کند و در اختیار گروه چاوشی قرار دهد که بر اساس آن اعلام رضایتش را با نام و مشخصات دقیق قاتل و مقتول اعلام کرده‌ باشد. بعد از دریافت همه مجوزها و اعلام رضایت، شماره تماس گروه چاوشی در اختیار بانک قرار می‌گیرد تا پیامک‌های واریزی به حساب ولی‌دم، یعنی همان رقم‌هایی که طرفداران واریز می‌کنند به شماره تلفن‌همراه گروه چاوشی ارسال شود و آن وقت است که محسن‌چاوشی به طرفدارانش شماره حساب بانکی را اعلام می‌کند و گلریزان آغاز‌می‌شود.

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۷۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت