ماسک‌های خلاقانه‌ای که هنرمندان مشهور جهان طراحی کردند

سرنا_ جفری شماس (Geoffrey Shamos) تاریخ‌دان هنر و لورن هارتگ (Lauren Hartog) مدیر گالری ویکی مایرن دانشگاه دنور، ۴۵ هنرمند را به شرکت در نمایشگاه موضوعی ماسک‌های خلاق دعوت کردند و بهترین‌ها را به نمایش گذاشتند.

ماسک‌های خلاقانه‌ای که هنرمندان مشهور جهان طراحی کردند

با شیوع کرونا و تلفات سنگینی که این ویروس مرگبار به جمعیت جهان تحمیل کرد، این روزها درست مثل یک فیلم علمی-تخیلی در ژانر وحشت، ماسک و مواد ضدعفونی کننده به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با برجسته شدن نقش ماسک‌های تنفسی در زندگی روزانه، خلاقیت در طراحی و ساخت ماسک در این دوره به یکی از سرگرمی‌های هنرمندان در قرنطینه تبدیل شده که البته با استقبال روبرو شده است؛ یکی ماسک عروس می‌دوزد و دیگری ماسک‌هایی با طرح تابلوهای معروف هنری.

حال به نقل از روزنامه گاردین انگلیس، جفری شماس (Geoffrey Shamos) تاریخ‌دان هنر و لورن هارتگ (Lauren Hartog) مدیر گالری ویکی مایرن دانشگاه دنور، ۴۵ هنرمند را به شرکت در نمایشگاه موضوعی ماسک‌های خلاق دعوت کردند و بهترین‌ها را به نمایش گذاشتند.

در میان آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، می‌توان به ماسکی اشاره کرد که از مچ‌بندهای بیمارستانی قربانیان کرونا ساخته شده یا ماسکی که در عمل یک بادکنک ماهی‌ست.

در ادامه مجموعه‌ای منتخب از ماسک‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه منحصربه‌فرد را مشاهده می‌کنید:

:

منبع: ایرنا

کد مطلب: ۱۷۹۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت