اعتراض بهنوش بختیاری به نامردی در حقِ سارا و نیکای «پایتخت»

سرنا_بهنوش بختیاری، بازیگر با اعتراض به حذف و حمله به سارا و نیکا فرقانی اصل، دو بازیگر نوجوان سریال «پایتخت»، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «ریختن سر دوتا دختر بچه که خیلی از فحش‌هایی را که به آن‌ها داده می‌شود، نمی‌فهمند، نامردی است.»

اعتراض بهنوش بختیاری به نامردی در حقِ سارا و نیکای «پایتخت»

انتشار خبر حذف دو شخصیت سارا و نیکا از سریال «پایتخت» با بازی سارا و نیکا فرقانی اصل، واکنش تعدادی از بازیگران کشورمان را به دنبال داشته است.

پس از بهرام افشاری، مهران احمدی و ...، بهنوش بختیاری هم به حذف این دو بازیگر نوجوان از سریال «پایتخت» و حمله صورت گرفته به آن‌ها در فضای مجازی، اعتراض کرده است.

او در پستی اینستاگرامی نوشته است:

«خدارو خوش نمیاد آنقدر ناجوانمردانه با این دو تا دختر نازنین برخورد کنیم...آخه ما کی خسته میشیم از خسته کردن آدما؟؟؟ مگه گفتن ما مریل استریپیم که این‌طوری بهشون تاختیم؟؟

مگه ادعای بازیگری داشتن؟؟

شما نمیدونید که فیلمبرداری چقدررر خسته کننده و طاقت فرساست و سارا و نیکا هم پابه‌پای همه عوامل این سالها زحمت کشیدن.. روزو شب نخوابیدن و گرسنگی و خستگی غیر قابل تصور کار تلویزیون چیزی نیست که هرکسی از پسش بربیاد...

این دوتا دختر به شدت خانواده‌دار و محترم، ناموس خود ما هستن، دختر خود ما هستن... گیریم که یه بی همه چیزی عکسشون رو در نهایت بی رحمی پخش کرده.... ما باید این دو تا بچه رو حذف کنیم از سریال؟

میدونید که در قانون کایٔنات حتی حذف انسانها کارما داره؟؟؟؟

بس نبود هنرمندای اون زمان رو از کشور بیرون کردیم و فرستادیمشون تو قعر غربت؟؟؟؟

فکر می‌کنیم اونا احساس ندارن؟؟؟ دل ندارن؟؟؟؟ صرفا چون یادآور دوران قبلن نباید جلوی چشم باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اجازه ندیم این دوربین موبایل بشه زندگی برهم زن و اسلحه سرد آدمای دوزاری منفعت طلب و کثیف... نامردیه ریختن سر دوتا دختر بچه که خیلی از فحشایی که میدین رو نمیفهمن....چون اصلا ایران بزرگ نشدن

خلاصه از ما گفتن

سارا و نیکا لکنت زبان ولی شما سخنگوی دولت؟؟؟

اونا واشر، شما ارباب حلقه‌ها؟؟

شما خوب، اوکی، باشه ....بی خیال توروخدا حواسمون به شکستن دل آدما باشه»

گفته می‌شود حذف این دو بازیگر نوجوان از سریال «پایتخت»، به خاطر برخی تصاویر که در فضای مجازی از آن‌ها منتشر شده، صورت گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۸۲۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت