داوران پوستر جشنواره تئاتر فجر را بشناسید

سرنا_ساعد مشکی، رضا عابدینی و امیر اسمی که گرافیست و طراح هستند، مسئولیت داوری پوسترهای تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

داوران پوستر جشنواره تئاتر فجر را بشناسید

داوران پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند. بنابر این خبر، ساعد مشکی، رضا عابدینی و امیر اسمی، پوسترهای این رویداد هنرهای نمایشی را داوری خواهند کرد.

ساعد مشکی متولد سال ۱۳۴۲ طراح گرافیک، مدیر هنری و ناشر ایرانی است. فعالیت‌های او بر طراحی گرافیک از جمله طراحی هویت سازمانی، پوستر، کتاب وگرافیک نشر متمرکز است. مشکی فارغ‌التحصیل طراحی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک؛ مدیرمسئول و صاحب امتیاز نشریه «نشان» و مدیرمسئول نشر «مشکی» است. آثارش نیز در نمایشگاه‌ها، کتاب‌ها و نشریات متعددی معرفی شده و جوایزی را برای او به همراه داشته‌اند.

رضا عابدینی متولد سال ۱۳۴۶در تهران، طراح گرافیک و مدیر هنری است. او فارغ‌التحصیل نقاشی از دانشگاه هنر تهران است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده‌است. عابدینی عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک است و تاکنون جوایز ملی و بین‌المللی بسیاری را برای آثارش دریافت کرده‌است.

امیر اسمی متولد ۱۳۵۲ طراح گرافیک و مدیر هنری و دانش‌آموخته‌ی مدیریت ارشد کسب‌وکار با گرایش هنر(Art MBA) و طراحی گرافیک را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است. او عضو هیات موسس و رییس هیات مدیره‌ انجمن طراحان پوستر تئاتر، عضو انجمن طراحان گرافیک ایران و عضو اصلی گروه تئاتر این‌روزها است، برگزیده و تقدیرشده در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های متعدد بوده و داوری رویدادها و جشنواره های مختلفی را برعهده داشته است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

کد مطلب: ۱۸۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت