جدایی بن افلک از نامزدش آنا د آرماس

سرنا_بن افلک و آنا د آرماس، ۲ بازیگر هالیوودی با توافق دو طرف و کاملاً دوستانه از هم جدا شدند.

جدایی بن افلک از نامزدش آنا د آرماس

بن افلک و آنا د آرماس پس از یک سال رابطه از یکدیگر جدا شده‌اند. منابع نزدیک به این دو بازیگر به "پیپل" می‌گویند: "این جدایی با توافق دو طرف و کاملاً دوستانه انجام گرفته است."

افلک و د آرماس اولین بار اوایل سال ۲۰۲۰ در کنار هم دیده شده بودند وقتی که فیلم "آب عمیق" (Deep Water) را در نیو اورلئان فیلبرداری می‌کردند. منابع نزدیک به "پیپل" می‌گویند "بن دیگر با آنا قرار نمی‌گذارد" و اضافه می‌کنند: "[آنا د آرماس] به این رابطه پایان داد. رابطه‌ آن‌ها پیچیده است. آنا نمی‌خواهد در لس‌آنجلس باشد و بن چاره‌ای جز این کار ندارد چرا که فرزندانش در لس‌آنجلس زندگی می‌کنند."

منبع دیگری می‌گوید: "این جدایی با توافق دو طرف و کاملاً دوستانه انجام گرفته. آن‌ها در مقاطع متفاوتی از زندگی‌شان قرار دارند؛ عشق و احترام بسیاری در این رابطه وجود دارد. بن تمایل دارد که بر روی خودش کار کند. سه پروژه در انتظار اوست و پدری در خانه دارد. هر دوی آن‌ها از موقعیت‌شان در زندگی رضایت دارند." ben-affleck-and-ana-de-armas-3

افلک ۴۸ ساله و د آرماس ۳۲ ساله اوایل مارس ۲۰۲۰ وارد رابطه‌ رمانتیک با یکدیگر شدند و تصاویر سفر آن‌ها به زادگاه د آرماس در کوبا به اشتراک گذاشته شد. آن‌ها پس از آن در کاستاریکا مدتی اقامت کردند و بعد به لس‌آنجلس بازگشتند.

افلک و د آرماس در حین پاندمی چندین مرتبه در لس‌آنجلس در کنار یکدیگر دیده شدند. ستاره‌ "چاقوکشی" (Knives Out) در ماه آوریل با انتشار تصویری در اینستاگرام این رابطه را تأیید کرد. آن‌ها از اواخر تابستان با هم زندگی می‌کنند.

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۹۰۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت