گاف عجیب ستاره سریال فرندز سوژه شد

سرنا_ "متیو پری" بازیگر نقش چندلر درسریال "دوستان" (Friends) فاش کرد که فردی را با "ام. نایت شامالان" کارگردان "حس ششم" (Sixth Sense) اشتباه گرفته و دقایقی را با او گذرانده است.

گاف عجیب ستاره سریال فرندز سوژه شد

در سال ۲۰۱۶ "متیو پری" ستاره‌ی سریال "دوستان" (Friends) با حضور در برنامه‌ "گراهام نورتون" فاش کرد که فردی را با "ام. نایت شامالان" کارگردان "حس ششم" (Sixth Sense) اشتباه گرفته و دقایقی را با او گذرانده است.

شیامالان جمعه (۱۵ ژانویه) در اپیزود جدید شوی نورتون تأیید می‌کند که این اتفاق افتاده است. او به مجری می‌گوید: "قطعات [پازل] را کنار هم گذاشتم و مثل یک کارآگاه تازه‌کار برای آنچه که اتفاق افتاده پاسخی یافتم."

این کارگردان هندی می‌گوید: "ما داشتیم با هم گفتگو می‌کردیم و به ما خوش می‌گذشت تا اینکه متیو گفت: "بیا به جای دیگری برویم." جواب دادم کمی خسته‌ام، می‌خواهم از اینجا برم و تو می‌توانی به جایی که می‌خواهی بروی." در همین حین، هواداری همان اطراف می‌چرخید که او هم هندی بود. یک هوادار هیجان‌زده که چند بار آمد و خواست که در کنار ما باشد."

شیامالان در ادامه می‌گوید که پری به وقت گذراندن با آن هوادار هندی ادامه می‌دهد و تصور می‌کند که آن شب را با این کارگردان ادامه داده است. او اضافه می‌کند: "پس از گذشت این همه سال باید او را دوباره ببینم زیرا ما واقعاً با هم ملاقات کردیم و اوقات خوشی داشتیم و او واقعاً شوخ‌طبع بود."

شیامالان اخیراً در مصاحبه با "فندوم" قرارداد جنجالی برادران وارنر و HBO Max را "مسخره" خواند: "به هیچ وجه از این تصمیم حمایت نمی‌کنم. به هیچ وجه. به ویژه وقتی که با فیلمسازان مذاکره نشده است. مسخره است. بدیهی است که تصمیمی کمپانی-محور بوده و من احساس بدی دارم برای تمامی همکارانی که به آن شکل متوجه قضیه شدند و حالا باید با آن کنار بیایند."

او اوایل پاییز پوستر فیلم جدیدش را به همراه نام آن "پیر" (Old) به اشتراک گذاشت. انتظار می‌رود این فیلم تابستان آینده توسط یونیورسال پخش شود.

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۹۰۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت