ارائه تسهیلات بانک صادرات به تولیدکنندگان می‌تواند به جهش تولید کمک کند

سرنا_عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس تأکید دارد که اقدامات بانک صادرات می‌تواند به جهش تولید کمک کند.

ارائه تسهیلات بانک صادرات به تولیدکنندگان می‌تواند به جهش تولید کمک کند

رمضان علی سنگدوینی با اشاره به طرح همیاران سپر بانک صادرات به نقش بانک ها در رونق تولید پرداخت و گفت: بانک ها باید پشتیبان بخش تولید کشور باشند، از این رو انتظار می رود بانک ها در تخصیص وام و تسهیلات به تولید کنندگان اقدام کنند، اگر چنین نشود عملا تولیدکنندگان نمی توانند به مسیر خود ادامه دهند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد: در تلاش هستیم در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰، مالیات تولید را کاهش دهیم همچنین باید در این قانون حمایت بانک ها از تولیدکنندگان نیز دیده شود.

وی با اشاره به مشکلات بخش تولید اظهار داشت: بعضی تولیدکنندگان ر پرداخت اقساط تسهیلات به بانک ها مشکلاتی دارند که منجر به تعطیلی کارخانه ها شده است که خوشبختانه قوه قضاییه پیگیری این شده تا واحد تولیدی به دلیل بدهی تعطیل نشود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: با این حال بانک ها باید در سال جهش تولید به تولیدکنندگان کمک کنند تا با حمایت آنها رونق تولید ممکن شود، بانک ها می توانند نقش تاثیرگذاری را ایفا کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ با ارزیابی اقدام بانک صادرات برای خرید مستقیم از تولیدکنندگان داخلی اظهار داشت: اگر بانک ها وارد عرصه شوند، به سرمایه گذار و تولید کننده کمک کنند تا بتوانند به مسیر تولید داخلی گامی بردارند در سال جهش تولید شاهد رونق تولید خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۹۰۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت