پربیننده‌ترین فیلم کریسمس معرفی شد

سرنا_در فهرست پربیننده‌ترین عناوین سینمایی و تلویزیونی در تعطیلات کریسمس ۲۰۲۰، نام انیمیشن "روح" در صدر دیده می‌شود.

پربیننده‌ترین فیلم کریسمس معرفی شد

انیمیشن "روح" (Soul) پیکسار که روز کریسمس از دیزنی+ پخش شد، در آخرین هفته‌ی سال ۲۰۲۰ (۲۱ تا ۲۷ دسامبر) رکوردشکنی کرد و در فهرست هفتگی "نیلسن" که پربیننده‌ترین عناوین سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های استریمینگ آمریکا را بررسی می‌کند در رتبه‌ی اول قرار گرفت.

این فیلم با ۱.۶۶۹ میلیارد دقیقه استریم، بالاتر از سریال "اداره" (The Office) با ۱.۴۳۵ میلیارد دقیقه مشاهده در نت‌فلیکس جای گرفت. این سریال از سال ۲۰۲۱ به پیکاک که شبکه‌ی استریمینگ اختصاصی کمپانی ان‌بی‌سی‌یونیورسال است کوچ کرد. دیزنی در میان ۱۰ عنوان برتر دو عنوان در اختیار دارد. "مندلوری" که فصل دوم آن اخیراً به پایان رسید، با ۱ میلیارد دقیقه استریم در رتبه‌ی پنجم ایستاده است.

"زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" برادران وارنر دیگر فیلمی است که در روز کریسمس از شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس منتشر شد اما "نیلسن" هنوز گزارشی از آمار بینندگان این عنوان ابرقهرمانی ارائه نداده است. با این حال، وارنرمیدیا از عملکرد فیلم در این شبکه ابراز رضایت کرده و برای قسمت سوم چراغ سبز نشان داده است. انتظار می‌رود این هفته کمپانی مادر ای‌تی‌اند‌تی جزئیات بیشتری از بینندگان فیلم فاش کند.

به گزارش 30نما درام "آسمان نیمه‌شب" نت‌فلیکس به کارگردانی "جورج کلونی" نیز با ۱.۱ میلیارد دقیقه استریم رتبه‌ی چهارم را از آن خود کرده. این فیلم رقابت نزدیکی با سریال "بریجرتون" نت‌فلیکس دارد که به تازگی پخش شده است.

پیش از پاندمی پیش‌بینی می‌شد که "روح" یکی از فیلم‌های پرفروش دیزنی در سال ۲۰۲۰ باشد، اما بسته شدن سالن‌های سینما سبب شد که این فیلم در کنار "همیلتون" و "مولان" سه فیلم پرخرج دیزنی باشد که مستقیماً راهی دیزنی+ می‌شود. "روح" و "همیلتون" به صورت رایگان در اختیار مشترکین این شبکه قرار گرفتند، اما علاقه‌مندان به "مولان" باید جدا از هزینه‌ی ماهیانه، ۳۰ دلار بیشتر برای دیدن فیلم می‌پرداختند.

دیزنی+ با ۸۶.۸ میلیون مشترک در مناطق بسیاری در دسترس قرار گرفته اما "نیلسن" تنها آن دسته از بینندگان آمریکایی را در محاسباتش لحاظ می‌کند که از طریق تلویزیون اقدام به دیدن عناوین می‌کنند.

پیش‌تر گزارش شد که سریال "اداره" در مجموع پربیننده‌ترین عنوان سال ۲۰۲۰ در شبکه‌های استریمینگ بوده است. این مجموعه‌ی کمدی با قراردادی ۵۰۰ میلیون دلاری از اول ژانویه ۲۰۲۱ به پیکاک رفت.

نت‌فلیکس در سال ۲۰۲۱ وعده‌ی انتشار دست کم ۷۰ عنوان سینمایی و تلویزیونی را داده، در حالی که برادران وارنر قرار است تمامی فیلم‌های پرهزینه‌اش از جمله "گودزیلا در برابر کونگ" که تریلر آن به تازگی منتشر شد، "تل‌ماسه" به کارگردانی "دنی ویلنوو" و "ماتریکس ۴" را همزمان با اکران در سالن‌های سینما از اچ‌بی‌او مکس پخش کند.

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۹۱۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت