جنیفر لوپز پولدار مورد حمله قرار گرفت/ دست از سر ما معمولی‌ها بردار!

سرنا_هواداران جنیفر لوپز از اینکه این خواننده در اوج پاندمی کرونا چالشی را به راه انداخته که آنها را دعوت به دور انداختن دارایی‌هایشان می‌کند به شدت عصبانی شده‌اند.

جنیفر لوپز پولدار مورد حمله قرار گرفت/ دست از سر ما معمولی‌ها بردار!

هواداران جنیفر لوپز منظور او را از برگزاری چالش مجازی‌اش متوجه نشدند و با گذاشتن نام "از همه‌جا بی‌خبر" چالش او را مسخره کردند.

این خواننده و بازیگر به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت تک‌ترانه "عشق خرجی ندارد" یکی از صحنه‌های به یاد ماندنی نماهنگ این ترانه را در توییتر بازسازی کرد. در این ویدیو او در ساحل ایستاده است و جواهر، عینک آفتابی و لباس گرانقیمتش را یکی پس از دیگری به هوا می‌اندازد و دوربین را حرکت می‌دهد.

لوپز زیر این ویدیو نوشت: "چالش #عشق_خرجی_ندارد از الآن شروع می‌شود! بی‌صبرانه منتظرم ویدیوهای شما را ببینم."

ایندیپندنت نوشت متأسفانه بسیاری از هواداران لوپز نفهمیدند باید چکار بکنند و چطور ویدیویی بسازند.

یکی پرسیده است: "ما در میانه همه‌گیری کرونا هستیم، هنوز بسته حمایتی دوم خود را نگرفته‌ایم، بعد تو می‌خواهی برویم بیرون و دار و ندارمان را پرت کنیم وسط ماسه‌ها؟!"

یکی دیگر نوشت: "جنیفر لوپز جان، انتظار داری برویم وسایل گران‌قیمت‌مان را در ساحل دور بیندازیم؟ بعد چالش اصلی این است که برویم پیدایشان کنیم چون دیگر قدرت خریدنشان را نداریم؟ راه و روشش را هم بگو!"

یکی دیگر از هواداران پرسید: "الآن این کجایش چالش است؟" دیگرانی هم گفته‌اند اساساً لوپز کار خوبی نکرده که آن صحنه را در این دوران همه‌گیری بازسازی کرده است.

یکی نوشت: "خانم محترم انگار از همه جا بی‌خبرید. هیچ‌کس وسعش نمی‌رسد وسایلش را در ساحل بیندازد و برود. ما گرفتار همه‌گیری هستیم." 11 برخی دیگر از توییت‌ها را در ادامه می‌خوانید:

"بس کن لطفاً! در خلوت خودت پولدار باش و دست از سر ما آدم معمولی‌ها بردار!"

"من سعی می‌کنم بفهمم آن ساحل کجاست که بروم آن جواهرات را پیدا کنم و بردارم. "

"#عشق_خرجی_ندارد_اما_خوراک_و_مسکن_چرا."

۲۰ ساعت گذشته و هیچ‌کس تن به این چالش نداده است.

"بس کن لطفاً! در خلوت خودت پولدار باش و دست از سر ما آدم معمولی‌ها بردار!"

"من فقط اجازه دارم برای ورزش یک ساعت از خانه بیرون بروم، بعد تو می‌خواهی بروم دار و ندارم را بیندازم در ساحل؟"

"عشق خرجی ندارد" تک‌ترانه‌ای بود که لوپز پیش از آلبوم دومش روانه بازار کرد. او نام این آلبوم را از روی نامی که برای خودش ساخت "جی‌لو" گذاشت.

هفته پیش لوپز به همراه لیدی گاگا و بروس اسپرینگستین یکی از ترانه‌خوان‌های اصلی در مراسم تحلیف جو بایدن بود. او آمیزه‌ای از ترانه وودی گوتری با عنوان "این وطن وطن توست" و ترانه معروف سال ۲۰۰۰ خود با عنوان "بیایید فریاد بزنیم" را اجرا کرد.

منبع: ایران آرت

کد مطلب: ۱۹۱۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت