آغاز پخش پربیننده‌ترین سریال غیرانگلیسی زبان نتفلیکس

پخش سریال «سرقت پول» به کارگردانی الکس پینا از امشب ساعت ۲۳ در شبکه پنج سیما آغاز می شود.

آغاز پخش پربیننده‌ترین سریال غیرانگلیسی زبان نتفلیکس

تاکنون پنج فصل از این سریال اکشن ساخته شده است که آخرین سیزن آن، به سال ۲۰۱۷ برمی گردد. این سریال با مدت زمان معمول ۷۰ دقیقه برای پخش از شبکه اسپانیایی «آنتنا» ساخته شده است، اما نتفلیکس مدت زمان هر قسمت را ۴۵ دقیقه ای پخش کرد.

سرقت پول پربیننده ترین سریال غیرانگلیسی زبان نتفلیکس محسوب می شود.

ماسک استفاده شده برای شخصیت دزدها برگرفته از چهره سالوادور دالی، نقاش مشهور اسپانیایی است.

«سرقت پول» جایزه بهترین فیلمنامه از مراسم جایزه زنبق در کشور اروگوئه را از آن خود کرده است.

داستان مجموعه تلویزیونی «سرقت پول» با عنوان اصلی «Money Heist» با محوریت یک هکر جوان به نام پروفسور که هشت نفر سارق حرفه ای را دور خود جمع کرده است روایت می‌شود که تصمیم به سرقت پول از بانک دارند. پروفسور (با بازی آلوارو مورته) رهبر اصلی سرقت، پس از درگذشت یکی از شخصیت‌های اصلی داستان به نام نایروبی با چالش جدی روبه‌رو می‌شود. او پس از کشف اینکه لیسبون هنوز زنده است، برنامه‌ای را طراحی می‌کند تا لیسبون را از زندان فراری دهد. پروفسور با کمک دوستان قدیمی یک تونل از طریق پارکینگ ایجاد می‌کنند تا به مکانی که لیسبون برای انتقال به دادگاه نگهداری می‌شود برسند و ... .

در این سریال اسپانیایی بازیگرانی چون اورسولا کوربیرو، ایتزیار ایتونو، آلفارو مورتی، پاکو توس، پدرو آلونسو، ایستر آیسبو، آلبا فلورنس، میگل هیران و جیمی لورنته ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه سه فصل ابتدایی این سریال از یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری ساعت ۲۳ پخش می‌شود و فصل جدید آن از هفته آینده از شنبه تا چهارشنبه در همین ساعت روی آنتن می رود.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۹۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت